یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

در 6 ماه نخست سال، 340 هزار میلیارد تومان کسری بودجه به بار آمد. با وجود آنکه دولت بارها تاکید کرده که توانسته بر میزان فروش نفت بیفزاید و عملکرد قابل‌قبولی در این حوزه داشته باشد، اما آمارها نشان می‌دهد به جز توفیقاتی که دولت در بخش مالیات‌ستانی داشته در سایر بخش‌ها تحقق اهداف چشمگیر نبوده است. کارشناس اقتصادی، گفت: تا پایان این دهه یعنی تا سال 1410 نیمی از بودجه عمومی دولت باید صرف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید صادق سعادتیان، درباره گزارش عملکرد حوزه معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در 6 ماهه نخست سال جاری، گفت: معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر اساس برنامه عملیاتی سازمان ثبت اسناد که نشأت گرفته از برنامه تحولی قوه قضائیه است در حوزه امور اسناد و سردفتران، ثبت شرکت‌های تجاری و مؤسسات غیر تجاری، نظارت بر اجرای اسناد...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت: جریمه بانک ها از طریق صدور برگ تشخیص وصول و وارد خزانه شده و از طریق خزانه به صندوق ملی مسکن واریز می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با دستور استاندار سیستان و بلوچستان برای اعطای مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد در سرتاسر استان؛ سیستان و بلوچستان به بهشت ماشین‌بازها و اهالی هیجان تبدیل خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق ملی مسکن از تامین 20 هزار میلیارد تومان منابع مالی از طریق تهاتر نفت خبر داد و گفت: بانکها برای دو سال اجرای قانون جهش تولید مسکن باید 120 هزار میلیارد تومان جریمه پرداخت کنند.

وب‌گاه فرارو

کارشناس اقتصادی، گفت: تا پایان این دهه یعنی تا سال 1410 نیمی از بودجه عمومی دولت باید صرف صندوق‌های بازنشستگی شود و اگر اصلاحات در صندوق‌ها با سرعت انجام نشود، صندوق‌ها منابع دولت را می‌بلعند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود آنکه دولت بارها تاکید کرده که توانسته بر میزان فروش نفت بیفزاید و عملکرد قابل‌قبولی در این حوزه داشته باشد اما آمارها نشان می‌دهد به جز توفیقاتی که دولت در بخش مالیات‌ستانی داشته در سایر بخش‌ها تحقق اهداف چشمگیر نبوده است.

وب‌گاه گسترش

سازمان مالیاتی اعلام کرد: چنانچه ارائه خدمات داخلی یا خارجی منجر به ورود ارز به کشور شود بعنوان صادرات معاف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده می باشد و مالیات و عوارض نهاده های آن مسترد می گردد. سازمان امور مالیاتی با صدور بخشنامه‌ای در خصوص مالیات بر ارزش افزوده خدماتی که ارز وارد کشور می نماید، اعلام کرد: فروشندگان خدمت در ایران نسبت به کلیه خدماتی که در فهرست معافیتهای ماده (9) قانون...

خبرگزاری تسنیم

سازمان مالیاتی اعلام کرد: چنانچه ارائه خدمات داخلی یا خارجی منجر به ورود ارز به کشور شود بعنوان صادرات معاف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده می باشد و مالیات و عوارض نهاده های آن مسترد می گردد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور درباره ابهامات مطرح شده درخصوص مالیات بر ارزش افزوده خدمات، بخشنامه‌ای به اداره‌های کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور از معافیت نقل و انتقال سهام شرکت‌های کشتیرانی و پالایش نفت و همچنین معافیت عرضه کالاهای بذر، نشاء، نهال، سم و کود از پرداخت مالیات خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهمن ماه سال گذشته بود که بانک مرکزی در بخشنامه‌ای مصوبه شورای پول و اعتبار درباره اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. به این ترتیب حداکثر نرخ سود بانکی به 22.5 درصد برای سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت با سررسید سه ساله افزایش یافت. بهمن ماه سال گذشته بود که بانک مرکزی در بخشنامه‌ای مصوبه شورای پول و اعتبار درباره اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات را به شبکه بانکی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: اختیار بخشودگی جرائم قابل بخشش از صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی فعال در مناطق آزاد تجاری - صنعتی در صورت پرداخت اصل مالیات حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری، به مدیران کل مناطق ذی‌ربط تفویض می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق نامه رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی، اختیار بخشودگی جرائم قابل بخشش از صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی فعال در مناطق آزاد تجاری - صنعتی در صورت پرداخت اصل مالیات حداکثر تا پایان آذر 1402، به مدیران کل مناطق ذی‌ربط تفویض می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: اخذ ضمانت نامه بانکی معادل 2 درصد علی الحساب مالیات متعلقه با سررسید پرداخت دو ماهه برای پرداخت مالیات علی الحساب برای بخشی از صادرکنندگان، بلامانع است.