یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی کشور پیرامون واحدهای آلاینده موضوع ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت اقتصاد اعلام کرد: استانداردهای کنوانسیون FATF در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را پذیرفته‌ایم و در داخل نیز تلاش می شود قوانین و مقررات منطبق با آن پیش رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت اقتصاد اعلام کرد: ما استانداردهای کنوانسیون FATF در مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم را پذیرفته‌ایم و در داخل نیز تلاش می‌شود قوانین و مقررات منطبق با آن پیش رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت اقتصاد اعلام کرد: استانداردهای کنوانسیون FATF در مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم را پذیرفته‌ایم و در داخل نیز تلاش می‌شود قوانین و مقررات منطبق با آن پیش رود.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد اعلام کرد: تصمیم گیری درباره لوایح مربوط به مبارزه با پولشویی و شفافیت اقتصادی در گروه FATF یک تصمیم حاکمیتی است، هرچند ایران ساز و کارهای داخلی خود را در مبارزه با پولشویی و تامین مالی دارد.

وب‌گاه الف

معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد، شنبه، پایان مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدتقی پاکدامن با بیان اینکه مهلت ارایه اظهارنامه دوره دوم (فصل تابستان) سال جاری پانزدهم مهرماه است، اظهار داشت: براساس قانون مالیات بر ارزش افزوده، مودیان مالیاتی مکلف به ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و پرداخت مالیات و عوارض متعلق حداکثر تا 15 روز پس از پایان هر دوره (فصل) هستند. مودیان مالیات بر ارزش افزوده با مراجعه به سامانه درگاه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد، شنبه، پایان مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: شنبه، پایان مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: شنبه، پایان مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد، شنبه، پایان مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمرک جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌ای اعلام کرد: از اول مهرماه تا پایان سال جاری، ممنوعیت صادرات کیوی برداشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تابستان سالجاری روز شنبه 15 مهرماه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیروز حناچی، شهردار سابق و اصلاح‌طلب تهران به تازگی ادعایی را علیه زاکانی و تیم مدیریتی شهرداری فعلی مطرح کرده که عملا به معنای وجود "فساد سیستماتیک" در شهرداری است.

خبرگزاری اکو نیوز