یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه مشرق نیوز

در قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی که سال 94 تصویب شد، برای بانک‌هایی که به بنگاه‌داری ادامه می‌دهند مجازات‌هایی در نظر گرفته شده که می‌تواند به عدم بنگاه‌داری بانک‌ها کمک کند.

خبرگزاری دانشجو

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: سامانه سمات ابزار بانک مرکزی برای نظارت مؤثر بر بانک‌هاست و براساس تصمیم بانک مرکزی، بانک‌هایی که تخلف می‌کنند یا حد اعتباری پایینی دارند، اجازه تسهیلات‌دهی کمتری خواهند داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، طی سخنانی به تشریح اقدامات تحولی وزارت امور اقتصادی و دارایی پرداخت و گفت: ما به سمت ایجاد انضباط مالی، شفافیت صورت‌های مالی و حرکت به سمت عدالت مالیاتی حرکت کرده‌ایم. وی تاکید کرد: دخل و خرج بیش از 1100 شرکت دولتی منتشر شده و در اختیار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: برای اولین بار در تاریخ کشور، برای 80 هزار واحد مسکونی برگه تشخیص مالیات بر خانه‌های خالی صادر شده است؛ مسیر طی شده برای رسیدن به این نقطه، مسیری پیچیده و سخت بود ضمن آنکه بار‌ها از سامانه‌های مختلف اطلاعاتی و خوداظهاری، تقاطع‌گیری شده. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: برای اولین بار در تاریخ کشور، برای 80 هزار واحد مسکونی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل دفتر حقوقی و قراردادهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی بخشنامه‌ای در خصوص مقابله با کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل دفتر حقوقی و قرارداد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی بخشنامه‌ای در خصوص مقابله با کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

مصوبات بیست و نهمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) توسط رئیس جمهور و رئیس شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شد.

وب‌گاه الف

مدیر کل دفتر حقوقی و قراردادهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی بخشنامه‌ای در خصوص مقابله با کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دفتر حقوقی و قراردادهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی بخشنامه‌ای در خصوص مقابله با کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

مسعود نجفی - کارشناس بازار مسکن قانون مالیات بر خانه‌های خالی در ایران چند سالی است که در بدنه سامانه املاک و اسکان کشور آغاز شده است. در ابتدا، گفته می‌شد که تعداد خانه‌های خالی در کشور حدود 2 میلیون واحد مسکونی است؛ اما پس از مدتی، تنها بیش از 500 هزار واحد مسکونی به سازمان امور مالیاتی معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار داشت: عده‌ای با عنوان ثبت نام برای نهضت ملی مسکن در بازار فیش فروشی می‌کردند اما اعلام کردیم که هیچ واحدی از نهضت ملی مسکن در پردیس ساخته نخواهد شد و مردم فریب این فیش‌های جعلی را نخورند. مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار داشت: عده‌ای با عنوان ثبت نام برای نهضت ملی مسکن در بازار فیش فروشی می‌کردند اما اعلام کردیم که هیچ واحدی از نهضت ملی مسکن در پردیس ساخته...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار داشت: عده‌ای با عنوان ثبت نام برای نهضت ملی مسکن در بازار فیش فروشی می‌کردند اما اعلام کردیم که هیچ واحدی از نهضت ملی مسکن در پردیس ساخته نخواهد شد و مردم فریب این فیش‌های جعلی را نخورند.