یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی در نامه‌ای خطاب به رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: با عنایت به درخواست‌های مکرر واردکنندگان شمش طلا و با توجه به شرایط تحریمی کشور و بنا به اختیار حاصل از ماده 163 قانون مالیات‌های مستقیم، واردات شمش طلا از تاریخ 1402/8/1 مشمول پرداخت مالیات علی الحساب موضوع ماده مذکور نمی‌باشد.

خبرگزاری تسنیم

با دستور رئیس سازمان امور مالیاتی واردات شمش طلا از تاریخ 1402/8/1 مشمول پرداخت مالیات علی الحساب نمی باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای عالی نظام پزشکی، نسبت به ورشکستگی کلینیک‌های دندانپزشکی و افزایش 75 درصدی قیمت داروی بی حسی دندانپزشکی هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور از فراهم شدن امکان استعلام شناسه کالا متناظر با GTIN و ایران کد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور پیرامون واحدهای آلاینده موضوع ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده اطلاعیه ای صادر کرد که در آن شرکت‌ها و واحدهایی که مشمول وضع عوارض سبز می‌شوند، مشخص شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس با الزام دستگاه های دارای اطلاعات دارایی‌های افراد حقیقی و حقوقی برای واگذاری به سازمان امور مالیاتی موافقت کردند.

خبرگزاری تسنیم

درخواست مشترک وزارتخانه‌های صمت و راه و شهرسازی برای طرح جایگزینی 85 هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای 10 تن، اتوبوس و مینی‌بوس فرسوده مورد بررسی و مورد موافقت شورای اقتصاد قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تصویب مجلس، برخی دستگاه‌ها مکلف شدند اطلاعات مورد درخواست سازمان امور مالیاتی را به صورت برخط در اختیار این سازمان قرار دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (شنبه، 15 مهر) مجلس شورای اسلامی، بند‌های (ت)، (ث) و (ج) ماده 27 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت امور اقتصادی و دارایی را مکلف کردند تا به منظور شفافیت حمایت‌های مالیاتی، به صورت سالانه فهرست تمامی تخفیفات، اعتبار مالیاتی، نرخ صفر، معافیت یا بخشودگی و ترجیحات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس وزارت اقتصاد را موظف به ارائه فهرست تمامی تخفیفات، اعتبار مالیاتی، نرخ صفر، معافیت یا بخشودگی و ترجیحات مالیاتی و گمرکی کردند.

خبرگزاری تسنیم

با تصویب نمایندگان در جلسه علنی امروز، برخی دستگاه‌ها مکلف شدند اطلاعات مورد درخواست سازمان امور مالیاتی را به صورت برخط در اختیار این سازمان قرار دهند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جریان بررسی ماده 27 لایحه برنامه هفتم توسعه به منظور شفافیت حمایت‌های مالیاتی وزارت امور اقتصادی و دارایی را موظف به ارائه فهرست تمامی تخفیفات، اعتبار مالیاتی، نرخ صفر، معافیت یا بخشودگی و ترجیحات مالیاتی و گمرکی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نهمین جلسه شورای اقتصاد به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، طرح جایگزینی 85 هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای 10 تن، اتوبوس و مینی بوس فرسوده تصویب شد. در این جلسه درخواست مشترک وزارتخانه‌های صمت و راه و شهرسازی تحت عنوان طرح جایگزینی 85 هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای 10 تن، اتوبوس و مینی بوس فرسوده مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارائه گزارش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نهمین جلسه شورای اقتصاد درخواست مشترک وزارتخانه‌های صمت و راه و شهرسازی تحت عنوان طرح جایگزینی 85 هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای 10 تن، اتوبوس و مینی‌بوس فرسوده مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی مربوطه از برآورد تعداد، انواع خودروها، میزان و حداکثر صرفه جویی سوخت مصرفی در صورت اجرای طرح، با این درخواست موافقت شد. در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس برخی دستگاه‌ها را مکلف کرد که اطلاعات مورد درخواست سازمان امور مالیاتی را به صورت برخط در اختیار این سازمان قرار دهند.