یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با انتقاد به برخی مفاد برنامه هفتم توسعه، گفت: بدهی دولت به تامین اجتماعی به حدود 700 میلیارد تومان رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با انتقاد از گنجاندن چند بند در برنامه هفتم توسعه گفت: تصویب این موارد سازمان را به سمت ورشستگی خواهد بود؛ براساس آمار تاکنون دولت 700 هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق قوانین جدید و جاری، تمامی کسب و کارها برای دریافت ترمینال شاپرکی علاوه بر دریافت اینماد، می‌بایست کد مالیاتی نیز داشته باشند و درگاه‌های اشخاصی که تاکنون اقدام به دریافت کد رهگیری مالیاتی و یا تکمیل پرونده به گام چهارم در سامانه سازمان امور مالیاتی ننمودند نیز به صورت یکطرفه از سوی شاپرک مسدود شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در نامه‌ای به گمرک ایران اعلام کرد که اخذ ضمانت نامه بانکی معادل 2 درصد علی الحساب مالیات متعلقه با سررسید پرداخت دو ماهه برای پرداخت مالیات علی الحساب برای بخشی از صادرکنندگان، بلامانع است. در این نامه آمده است: با توجه به درخواست برخی از صادرکنندگان کالا‌های موضوع بند ز تبصره 6 قانون بودجه...

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی اخذ ضمانت نامه بانکی معادل 2 درصد علی الحساب مالیات متعلقه با سررسید پرداخت دو ماهه برای پرداخت مالیات علی الحساب برای بخشی از صادرکنندگان، بلامانع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس اظهارات رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور، واردات شمش طلا از ابتدای آبان 1402 مشمول پرداخت مالیات علی‌الحساب نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: واردات شمش طلا از ابتدای آبان ماه سال جاری مشمول پرداخت مالیات علی‌الحساب نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک گروه هکری مدعی است سازمان ثبت احوال را هک کرده و بخشی از اطلاعات دیتابیس و زیرساخت را به عنوان صحت ادعای خود منتشر کرده است. این هکر ادعا دارد که به اطلاعات 130 میلیون ایرانی دست یافته است. او در کانال تلگرامی خود این موضوع را اعلام کرده و در حال حاضر کارشناسان فنی مشغول بررسی صحت ادعای او هستند.

وب‌گاه تابناک

طبق دستور رئیس سازمان امور مالیاتی از ابتدای آبان امسال، واردات شمش طلا از پرداخت مالیات علی الحساب معاف می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: با دستور رئیس سازمان امور مالیاتی واردات شمش طلا از تاریخ 1402/8/1 مشمول پرداخت مالیات علی الحساب نمی باشد.

وب‌گاه الف

با دستور رئیس سازمان امور مالیاتی واردات شمش طلا از تاریخ 1402/8/1 مشمول پرداخت مالیات علی الحساب نمی باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با دستور رئیس سازمان امور مالیاتی، واردات شمش طلا از اول آبان مشمول پرداخت مالیات علی‌الحساب نخواهد بود.

وب‌گاه گسترش

با دستور رئیس سازمان امور مالیاتی واردات شمش طلا از تاریخ 1402/8/1 مشمول پرداخت مالیات علی الحساب نمی باشد. محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی در نامه‌ای خطاب به رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: با عنایت به درخواستهای مکرر واردکنندگان شمش طلا و با توجه به شرایط تحریمی کشور و بنا به اختیار حاصل از ماده 163 قانون مالیات های مستقیم، واردات شمش طلا از تاریخ 1402/8/1...

خبرگزاری اکو نیوز