یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

اختلاف نرخ فروش آیفون‌های آمریکایی براساس قیمت دلار تلگرامی و نرخ محاسبه مالیات شرکت‌های واردکننده براساس نرخ اسکناس سنا سبب شده تا شاهد ریسک فرار مالیاتی گسترده‌ای باشیم براین اساس مقرر شده است تا کارگروه بازگشت ارز نرخ را تعیین کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان امور مالیاتی در حالی یک تبصره قانون بودجه را موجب کاهش 40 همت از درآمدهای مالیاتی می داند که خود برخی درآمدهای قابل استحصال را رها کرده است!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس ضابطه جدید هنگام معاملات خودرویی، زمانی که بدهی‌های مالیاتی یک خودرو پرداخت نشده باشد، امکان تعویض پلاک و انجام معامله وجود ندارد. در این بین سامانه‌هایی که برای پرداخت بدهی‌های مالیاتی راه‌اندازی شده، مشکلات فنی بسیاری دارند و حتی برخی مراحل آن نیاز به مراجعه حضوری دارد. این مسائل برای معامله‌گران بازار خودرو ریسک ایجاد کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان امور مالیاتی، بانک هایی که در دو سال گذشته از پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن شانه خالی کردند را معادل 20 درصد تعهد انجام نشده جریمه کرده که با اعتراض برخی بانک‌ها مواجه شده و هم‌اکنون پرونده‌های تجدیدنظر در شورای حل اختلاف است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه بخش عمده اینفلوئنسرها اظهارنامه ارائه نکردند و بخشی از افرادی که این اقدام را انجام داده‌اند نیز کتمان درآمد داشته‌اند گفت: تنها براساس یک بند از قانون بودجه، درآمدهای مالیاتی 40 همت کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشنامه اعلام حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت از سوی معاون سازمان اداری واستخدامی کشور ابلاغ شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا راهکارهایی برای جلوگیری از کپی شدن کارت‌های بانکی را ارائه داد. مهم‌ترین تفاوت دستگاه‌های کارت خوان با دستگاه‌های جعلی که همان اسکیمر نام دارند، این است که صفحه نمایش دستگاه‌های کارتخوان روشن است، یعنی هنگامی که کارت را می‌کشید قبل از اینکه بخواهید رمز را وارد کنید صفحه نمایش آن روشن می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با سامانه مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی کالا‌های قاچاق نمی‌توانند به فروش برسند و جلوی آن‌ها گرفته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور با هوشمندسازی اطلاعات و سوابق مودیان در دولت سیزدهم به سمت مالیات ستانی عادلانه حرکت کرده است، با این حال مالیات 4.2 میلیون نفر از اصناف شامل (57 درصد مشمولان) صفر بوده به طوری که امسال به طور متوسط حدود پنج میلیون تومان مالیات اصناف و مشاغل بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امور مالیاتی از تحقق 90 درصدی مالیات نسبت به برآورد قانون بودجه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس گروه برنامه‌ریزی و آمار‌های سازمان مالیاتی کشور گفت: در پنج‌ماه نخست امسال بالغ بر 282 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با پیگیری این سازمان و در راستای حمایت از تولیدکنندگان، از این پس واحدهای تولیدی واردکنندگان ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید می توانند با ارایه تضامین لازم از جمله چک به سازمان امور مالیاتی، نسبت به ترخیص ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید خود از گمرک اقدام کنند.