سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان مالیاتی با بیان اینکه اطلاعات حساب‌های شخصی با رفتار تجاری در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است، گفت: امیدوار هستم برندی که پس از این دوره از سازمان باقی می ماند این باشد که در این دوره با فرار‌های بزرگ مالیاتی برخورد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: طرح دو فوریتی کنترل بازار اجاره مسکن این روزها در صحن علنی مجلس در حال بررسی است، طرحی که نمایندگان معتقدند با تصویب و اجرای آن بسیاری از مشکلات حوزه بازار مسکن حل خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: نایب رئیس‌کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور از تشکیل جلسه اضطراری شورای اسلامی کار مقابل کارخانه داروگر برای حل مشکلات کارگران خبر داد و گفت: مدیرعامل به بهانه مسائل مالیاتی تعداد زیادی از کارگران را بیکار و بخش‌هایی از کارخانه را پلمب کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از دیروز مجدد خبر تعطیلی شرکت داروگر مطرح شده و محمدرضا فرزعلیان مسوول کانون شورا‌های اسلامی کار غرب تهران در این باره گفت: روز جمعه، مدیرعامل کارخانه اطلاعیه زد و به دلیل مشکل با اداره مالیات، تمام سالن‌ها و قسمت‌ها را تعطیل کرد. از 1100 کارگر این واحد تولیدی کمی بیش از 50 کارگر باقی مانده‌اند و بقیه در طول ماه‌ها و سال‌های اخیر اخراج شده‌اند...

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تأثیر راه اندازی سامانه مودیان مالیاتی بر عادلانه کردن فرآیند اخذ مالیات‌ها در کشور پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

شهرداری های شهرهای دارای بیش از 100 هزار نفر جمعیت مکلف هستند واحدهای مسکونی خالی از سکنه واقع در شهرها را شناسایی کنند و اطلاعات آن را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند و وزارت راه و شهرسازی موظف است بر اساس اطلاعات سامانه ملی املاک و اسکان کشور، اطلاعات دریافتی از خانه‌های خالی را صحت سنجی نماید و پس از تایید، جهت اخذ مالیات متعلقه موضوع ماده (54 مکرر) قانون مالیات‌های مستقیم...

وب‌گاه عصر ایران

زمزمه‌های ورشکستگی داروگر یک بار در سال 96 و بار دیگر در سال 99، با اشاره به بدهی مالیاتی 830 میلیارد تومانی و آگهی مزایده اموال این شرکت توسط سازمان امور مالیاتی در رسانه‌ها بازتاب داشت. ورشکستگی این برند ملی در سال 96 توسط وزارت صمت تکذیب شد. در سال 99 نیز بدهی این شرکت با فروش 48 کامیون توسط سازمان امور مالیاتی تسویه شد. تیغ سوءمدیریت ناشی از خصوصی‌سازی اما برنده‌تر بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس، شهرداری‌های شهر‌های دارای بیش از 100 هزار نفر جمعیت را مکلف کردند تا واحد‌های مسکونی خالی از سکنه را شناسایی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه هشتم خرداد) گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را بررسی کرده و مواد 6 و 7 این طرح را به تصویب رساندند. بر اساس ماده 6 این طرح؛ متن زیر به عنوان تبصره 5 به ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم الحاق می‌شود: شهرداری‌های شهر‌های دارای بیش از 100...

وب‌گاه گسترش

شهرداری‌های شهرهای دارای بیش از 100 هزار نفر جمعیت مکلف شدند تا واحدهای مسکونی خالی از سکنه واقع در شهرها را شناسایی کنند و اطلاعات آن را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند.

خبرگزاری تسنیم

با شدت گرفتن برخورد سازمان امور مالیاتی با فرار مالیاتی شرکت داروگر و توقیف یکی از اموال فراریِ بزرگ مالیاتی، این فرد اقدام به تعدیل نیرو کرده و از کارگران به عنوان اهرم فشار جهت استنکاف از پرداخت مالیات استفاده کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس، شهرداری‌های شهرهای دارای بیش از 100 هزار نفر جمعیت را مکلف کردند تا واحدهای مسکونی خالی از سکنه واقع در شهرها را شناسایی کنند و اطلاعات آن را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند.

خبرگزاری مهر

بر اساس مصوبه مجلس، شهرداری‌های شهرهای دارای بیش از 100 هزار نفر جمعیت مکلف هستند واحدهای مسکونی خالی از سکنه واقع در شهرها را شناسایی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیروز کارگران کارخانه داروگر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا از تعطیلی این کارخانه به دلیل مشکلات شدید مالی کارفرما، اخراج تعدادی از همکاران خود و بلاتکلیفی تعداد دیگری که مطالبات معوقه 4 ماهه دارند، خبر دادند.