سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیروز کارگران کارخانه داروگر تهران از تعطیلی این کارخانه به دلیل مشکلات شدید مالی کارفرما، اخراج تعدادی از همکاران خود و بلاتکلیفی تعداد دیگری که مطالبات معوقه 4 ماهه دارند، خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس تصویب کرد موجران املاک مسکونی مکلفند قرارداد اجاره املاک و مستغلات را از طریق دفاتر اسناد رسمی در سامانه الکترونیک ثبت اسناد و یا در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور ثبت نمایند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: برای اولین بار در تاریخ کشور از مالکان خانه های خالی بعد از چندین بار اخطار مالیات اخذ شد.

خبرگزاری مهر

لایحه برنامه هفتم توسعه، در فصل نهم به موضوع آب و چالش‌های موجود در حوزه آب کشور و راهکارهای برون رفت را مورد توجه قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور از بارگذاری فرم مالیات مقطوع صاحبان مشاغل خرد در درگاه خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

باوجود ریزش بازار، حاشیه سود بالای خودروهای داخلی محفوظ است، زیرا بازار هوشمندانه عمل می‌کند و می‌داند بنا بر ارزش واقعی خودروها، 70 درصد از گپ قیمت بین کارخانه و بازار درست است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی در دیدار با اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه‌های امور صنفی تبریز گفت: به منظور تکریم و جلب رضایت مودیان مالیاتی و گسترش فرهنگ خود اظهاری، در سال گذشته با اختیار حاصل از تبصره ماده 100 قانون مالیات‌های مستقیم، مالیات اکثر مودیان مشاغل استان بدون رسیدگی قطعی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد - یزد: رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با توجه به شعار‌های اعلامی رهبر انقلاب در سال‌های اخیر با تشکیل تعداد قابل توجهی جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در ارتباط با «حمایت از تولید داخلی، سرمایه گذاری، اشتغال و کارآفرینی» تنها در 50 روز ابتدایی سالجاری موفق به احیای 6 واحد تولیدی و صنعتی استان شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیروز کارگران کارخانه داروگر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا از تعطیلی این کارخانه به دلیل مشکلات شدید مالی کارفرما، اخراج تعدادی از همکاران خود و بلاتکلیفی تعداد دیگری که مطالبات معوقه 4 ماهه دارند، خبر دادند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: این سازمان در دولت سیزدهم با تاکید بر مالیات ستانی عادلانه به تشکیل و تقویت ادارات برای مبارزه با فرار مالیاتی در ادارات مالیاتی سراسر کشور اقدام کرد تا فرارهای مالیاتی را شناسایی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: بر اساس محاسبات سازمان امور مالیاتی بیش از نیمی از صاحبان مشاغل و اصناف برای عملکرد سال 1401 معاف از مالیاتند و مالیات نمی‌پردازند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخی مشاغل خاص که درآمدهایی بالایی هم دارند، از پرداخت مالیات فرار می‌کنند، فرار مالیاتی جرمی نابخشودنی در جوامع پیشرفته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: بر اساس محاسبات سازمان امور مالیاتی بیش از نیمی از صاحبان مشاغل و اصناف برای عملکرد سال 1401 معاف از مالیاتند و مالیات نمی‌پردازند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، با تأکید بر این نکته که اصلاح نظام مالیاتی کشور با همکاری و همراهی بازار و اصناف امری شدنی است، گفت: نظام مالیاتی تمام تلاش خود را برای اجرای عدالت مالیاتی خواهد کرد و از بازاریان و اصناف نیز انتظار می رود در اصلاح نظام مالیاتی و تحقق نظام مالیاتی هوشمند و عادلانه در کنار سازمان امور مالیاتی بایستند.

خبرگزاری دانشجو

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تاثیر راه اندازی سامانه مودیان مالیاتی بر ایجاد شفافیت و عدالت مالیاتی پرداخت.