سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر اقتصاد، با بیان اینکه طرح مالیات بر عایدی سرمایه یکی از طرح‌های موفقی است که با همکاری مشترک دولت و مجلس به تصویب رسید تاکید کرد: دولت برای اجرای این طرح آمادگی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موتمنی درباره اسقاط خودرو در کشور نیز توضیح داد: از سوی دیگر در کشورهای دیگر عمر خودرو معمولا 6 - 7 سال تا نهایتا 10 سال است، اما متاسفانه در کشور ما بعضا برخی از خودروها بالای 30 سال از عمرشان گذشته و هنوز در حال تردداند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو معتقد است اگر هفته‌ای 50 هزار خودرو تولید و فاکتور شود و واردات آزاد شود وضعیت بازار خودرو به ثبات می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی سازمان امور مالیاتی از آمادگی این سازمان برای اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه خبر داد و گفت: این قانون کمتر از 5 درصد از مردم را در برمی‌گیرد و بیش از 95 درصد از مردم مشمول اجرای این قانون نخواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی سازمان امور مالیاتی از آمادگی این سازمان برای اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه خبر داد و گفت: این قانون کمتر از 5 درصد از مردم را در بر می گیرد و بیش از 95 درصد از مردم مشمول اجرای این قانون نخواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واگذاری سهام عدالت به افراد تحت پوشش از مالیات معاف شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی گفت: طبق محاسبات کمتر از 4 تا 5 درصد مردم درگیر مالیات بر سوداگری خواهند شد که دارایی مشمول این مالیات هم مشخص شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان امور مالیاتی، در بخشنامه ابلاغی سیدمحمدهادی سبحانیان خطاب به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور تصریح شده است: با توجه به مفاد بند (2) تصویبنامه شماره 220573/ ت 60791 ه مورخ 1401/11/30 هیئت محترم وزیران مبنی بر ملغی شدن تصویبنامه شماره 167000/ ت 59990 ه مورخ 1401/09/12 ارسالی طی نامه شماره 80/257118 مورخ 1401/12/13 شورای عالی اجرای سیاست‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، معافیت مالیاتی واگذاری سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی موضوع تصویبنامه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی به نظر می رسد، ساخت سالانه یک میلیون مسکن اقدامی سخت و شاید غیرممکن باشد که کارشناسان مسکن راه حل‌های خروج این پروژه از بن بست های احتمالی را تشریح کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا دشمنان اسلام و ایران با حجاب مخالف‌اند و چرا برای برکندن ریشه آن از فرهنگ و اعتقاد ایرانیان تقلا می‌کنند؟!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با حکم وزیر اقتصاد؛ سیدعلی روحانی سرپرست معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصادشد. سید علی روحانی، سرپرست جدید معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته علوم اقتصادی و دکتری تخصص علوم اقتصادی گرایش اقتصاد پولی و بخش عمومی از دانشگاه تهران است. پیش از این سید محمدهادی سبحانیان عهده دار مسوولیت معاونت...

خبرگزاری تسنیم

با حکم وزیر اقتصاد؛ سیدعلی روحانی سرپرست معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصاد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قرار است علی روحانی، که در حال حاضر معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس است، با حکم وزیر اقتصاد، معاون اقتصادی وزارت اقتصاد شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرفوری نوشت: استیضاح فاطمی امین، وزیر پرحاشیه وزارت صمت دولت سیزدهم بار دیگر باعث ایجاد تغییر در کابینه سید ابراهیم رئیسی شد. کابینه دولت رئیسی پرتغییرترین کابینه تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.