سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های پتروشیمی گفت: ظرفیت سالانه تولید قیر ایران، 6 میلیون تن است که در صورت تحقق بودجه مصرف داخلی حدود 1.5 تا 2 میلیون تن خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالیت گشت‌های شناسایی خانه‌های خالی از امروز در تهران و پردیس آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین دستور العمل سازمان امور مالیاتی در خصوص نحوه بررسی و رسیدگی به تراکنش های بانکی مشکوک به شماره 04 /02/ 1395 در تاریخ 04/02/1395 از طرف سازمان امور مالیاتی کشور در 5 ماده و 12 بند جهت اجرا به ادارات کل مالیاتی ابلاغ گردید. با توجه به دستور العمل، در هر اداره کل متناسب با حجم اطلاعات دریافتی یک یا چند گروه رسیدگی ویژه زیر نظر یکی از رؤسای امور مالیاتی که در امر حسابرسی مالیاتی دارای...

خبرگزاری مهر

مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش صاحبخانه خوب و بنگاه معاملات امین و آغاز فعالیت گشت‌های شناسایی خانه های خالی از امروز در تهران و پردیس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

- مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی از راه‌اندازی پویش صاحبخانه خوب، بنگاه معاملات امین و آغاز فعالیت گشت‌های شناسایی خانه‌های خالی از امروز (شنبه 16 اردیبهشت) در تهران و پردیس خبر داد و گفت: سکوهای ارائه آگهی معاملات مسکن ساماندهی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت راه و شهرسازی، سید جواد سادات فیرزنی، با اشاره به برنامه‌های ساماندهی بازار مسکن و جلساتی که با موضوع تنظیم بازار مسکن در ساختمان دادمان برگزار شد، افزود: امسال باتوجه‌به محدودیت‌هایی که برای مردم ایجاد شده است، به همین منظور بسته اجرایی در ارتباط با املاک مسکونی تعریف شده و در تلاش هستیم تا اثربخشی مناسبی بر بازار اجاره واحد‌های مسکونی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، معافیت مالیاتی واگذاری سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی موضوع تصویبنامه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد. در بخشنامه ابلاغی سیدمحمدهادی سبحانیان خطاب به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور تصریح شده است: با توجه به مفاد بند (2)...

خبرگزاری تسنیم

رییس کل سازمان امور مالیاتی معافیت مالیاتی واگذاری سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی را ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: آمار واحدهای خالی از سکنه در پردیس از طریق سامانه املاک و اسکان مشخص شده و تا پایان اردیبهشت ماه برای اخذ مالیات به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌شود.

وب‌گاه گسترش

بیشتر شرکت‌ها از جمله پاکشوما، امرسان، آبسال، هیمالیا و دیپوینت قیمت‌ها را غیرقانونی 10 تا 20 درصد گران کرده‌اندرئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: ملاک فروشندگان لوازم خانگی برای قیمت سازمان حمایت و سامانه 124 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معافیت مالیاتی واگذاری سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی موضوع تصویب‌نامه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی وزارت امور اقتصادی و دارایی از سوی رئیس سازمان امور مالیاتی ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

گمرک ایران سازوکار اصلاح مطالبه نامه های صادره در خصوص ما به التفاوت نرخ ارز ets دوره بهار 1401 را ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه ملاک فروشندگان برای قیمت سامانه 124 است، گفت: در سال جاری برخی شرکت‌ها قیمت‌های جدید در سامانه بارگذاری کردند که نشان می‌دهد مجوز دریافت کرده‌اند، اما برخی بدون دریافت مجوز قیمت‌ها را افزایش داده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر اقتصاد گفت: در صورت ابلاغ طرح مالیات بر عایدی سرمایه، دولت و به خصوص وزارت اقتصاد به عنوان متولی برای اجرای آن آمادگی کامل دارند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور اخذ مالیات را بهترین راهکار به منظور ثبات اقتصادی، کنترل و مهار تورم در کشور عنوان کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اعتراض کسبه نسبت به قوانین مالیاتی مختص به دیروز و امروز نبوده و مدت‌هاست که این صنف با چالش حاشیه سود و مالیات دست به گریبان هستند.