شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عصر ایران

رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: برخی پیامک‌ها با محتوای خانه خالی که از طرف وزارت راه و شهرسازی برای مالیات دهندگان ارسال می‌شود بعضا حاوی اطلاعات دقیقی نیست که در آن صورت افراد می‌توانند در مراحل دادرسی مالیاتی نسبت به عدم صحت این اطلاعات اعتراض کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمد هادی سبحانیان، رییس سازمان امور مالیاتی در پاسخ به سوال مهر مبنی بر اینکه اخذ مالیات از سلبریتی‌ها به چه صورت است گفت: سازمان امور مالیاتی مکلف است نسبت به اخذ مالیات عمل کند. جزییات پرداخت مالیات سلبریتی‌ها سید محمد هادی سبحانیان، رییس سازمان امور مالیاتی در پاسخ به سوال مهر مبنی بر اینکه اخذ مالیات از سلبریتی‌ها به چه صورت است گفت: سازمان امور مالیاتی مکلف است نسبت به اخذ...

وب‌گاه فرارو

خانه‌های لوکس بالای 35 میلیارد تومان، طبق لایحه بودجه 1403، مشمول مالیات به میزان 2 در هزار است که نشان‌دهنده عزم دولت سیزدهم در دریافت مالیات از لوکس نشینان در راستای مالیات‌ستانی عادلانه است.

وب‌گاه الف

رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: برخی پیامک‌ها با محتوای خانه خالی که از طرف وزارت راه و شهرسازی برای مالیات دهندگان ارسال می‌شود بعضا حاوی اطلاعات دقیقی نیست که در آن صورت افراد می‌توانند در مراحل دادرسی مالیاتی نسبت به عدم صحت این اطلاعات اعتراض کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان مالیات گفت: هر فروشنده‌ای درخواست کارت به کارت کرد، مشخصات او را به شماره 1526 اطلاع دهید.

وب‌گاه گسترش

با توجه به لایحه بودجه سال 1403، خانه‌های لوکسی که ارزشی بالای 35 میلیارد تومان دارند، مشمول مالیات با نرخ 2 در هزار است. این اقدام نشان‌دهنده تصمیم دولت سیزدهم برای جمع‌آوری مالیات از افراد ساکن در خانه‌های لوکس است و در راستای ایجاد یک سیستم مالیاتی عادلانه عمل می‌کند.

وب‌گاه گسترش

مهدی موحدی گفت: تاکنون از طریق سامانه سوت زنی و روش‌های مختلف از جمله رصد حساب‌های بانکی مشکوک به تجاری، برخی از پزشکانی را که فرار مالیاتی دارند را شناسایی کرده و اسامی آنها به ادارت مربوط ارسال شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه پرسپولیس برگه مفاصا حساب مالیات رادوشویچ را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی، گفت: طبق قانون بودجه سال 1403 قرار است به محض شناسایی فرد بدهکار مالیاتی، مسدودی سیستمی حساب انجام شود.

وب‌گاه عصر ایران

تا به حال فرآیندهای امکان شناسایی سیستمی حساب های بانکی کسانی‌که بدهکار مالیاتی بودند میسر نبود و این اطلاعات از سامانه‌های خود سازمان امور مالیاتی اخذ می‌شد تا با بانک و شعبه مربوطه مکاتبه کنیم و با رعایت آیین نامه ماده 218 قانون مالیات های مستقیم نسبت مسدودی حساب و برداشت و پرداخت آن به سازمان امور مالیاتی اقدام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود گردش مالی چندین هزار میلیاردی در فضای مجازی اما میزان مالیات پرداختی توسط اینفلوئنسرها کمتر از 7 میلیارد تومان بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با پرورنده مالیاتی بوژیدار رادوشوکیچ به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند: با همکاری مسئولان محترم سازمان امور مالیاتی کشور، مفاصاحساب مالیاتی مربوط به دوران حضور دروازه‌بان سابق پرسپولیس در ایران روز 25 بهمن دریافت و بلافاصله ترجمه و برای وکیل این بازیکن ارسال شد. مرتبه اول‌، وکیل رادوشویچ این نامه را کافی ندانست و به همین دلیل با پیگیری‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی به افرادی که بدهی مالیاتی دارند هشدار داد. سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی به افرادی که بدهی مالیاتی دارند هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی گفت: طبق بودجه سال 1403 در سال آینده، اگر فردی اقدام به پرداخت بدهی مالیاتی خود نکرده باشد، به صورت سیستمی و آنلاین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در سال 1398 به منظور ایجاد بستر اجرایی مالیات بر ارزش افزوده، تصویب شد؛ اما مشکلاتی در زمینه اجرا وجود دارد که می‌توان با اصلاح قوانین موجود، وضع قوانین جدید، استفاده از تجارب کشور‌ها و استفاده از اظهارنامه پیش‌فرض، آن‌ها را حل کرد و بستر مناسب را برای اخذ مالیات فراهم کرد. برای اخذ هرگونه مالیات نیاز...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی گفت: طبق بودجه سال 1403 در سال آینده، اگر فردی اقدام به پرداخت بدهی مالیاتی خود نکرده باشد، به صورت سیستمی و آنلاین حساب‌های فرد مسدود و مبلغ بدهی کسر و به حساب سازمان امور مالیاتی واریز می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز