شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با برگزاری مراسم تجلی اراده ملی به پایان رسید.

وب‌گاه فرارو

«در شرایط فعلی اقتصاد کشور و با رکود تورمی مزمن، تشدید کاهش قدرت خرید خانوار، تعمیق فقر و نابرابری، افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده که مالیات تنازلی است وضع فعلی را بدتر کرده و منجر به تشدید رکود تورمی و نابرابری موجود خواهد کرد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه شورای عالی کار، فردا دوشنبه 30 بهمن 1402 در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهشی مرکز آموزش سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اصل طلا از جمله کالاهایی است که از مالیات بر ارزش افزوده معاف است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بهانه‌های مختلف سلبریتی‌ها برای عدم پرداخت مالیات به هیچ عنوان مورد قبول نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان مالیاتی به صحبت های شهربانو منصوریان درخصوص پرداخت مالیات واکنش نشان داد رئیس سازمان مالیاتی به صحبت های شهربانو منصوریان درخصوص پرداخت مالیات واکنش نشان داد به گزارش عرشه آنلاین، سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی درباره مالیات‌ستانی از اینفلوئنسرها گفت: اخیرا یکی از ورزشکارانی که دنبال کنندگان زیادی هم دارد غوغاسالاری کرد و گفت من افتخار ملی دارم و ورزشکارم. مگر می شود کسی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدهادی سبحانیان، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در دیدار با دانشجویان با بیان اینکه نباید هزینه‌های پایدار برای دولت ایجاد کنیم و آن را به درآمدهای ناپایدار نفت متصل کنیم، گفت: به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی و چالش های فروش نفت، با جریان درآمدی ناپایدار مواجه هستیم. از منظر مبانی نظری نباید منابع بودجه دولت را به یک جریان درآمدی ناپایدار مثل نفت گره بزنیم. رئیس کل سازمان امور مالیاتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان معاملات روز جاری شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت بیش از 18 هزار واحدی کار خود را تمام کرد و بازار در هیجان بیش فروش اندیکاتور RSI فرو رفته است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری و در اولین روز کاری هفته خود با افت بیش از 18 هزار واحدی همراه شد تا ریزش بهمن بر سر سهام‌داران خرد همچنان ادامه دار باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه اجرایی قانون اخذ عوارض شهرداری‌ها را از محل نقل و انتقال املاک و دهک‌های مستثنا از آن ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: باید تمامی فروشگاه‌های کشور و افراد جامعه در جهت شفافیت نظام مالی کشور به سامانه مودیان مالیاتی متصل شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور آیین‌نامه اجرایی قانون اخذ عوارض شهرداری‌ها از محل نقل و انتقال املاک و دهک‌های مستثنا از آن را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اینکه آیا امروز سازوکار مالیات ستانی درست است؟ عادلانه است؟ متاسفانه پاسخش خیلی مثبت نیست. چون برخی از عوامل منجر به بی عدالتی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

اختتامیه بخش تجلی اراده ملی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر فردا با حضور هنرمندان، مدیران و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یک مقام مسئول سازمان امور مالیاتی، گفت: اگر برای خرید کالا و خدمات مراجعه کردید و فروشنده قصد داشت تا رقم اضافه‌ای را برای مالیات ارزش افزوده درج کند، باید بدانید که رقم مالیات ارزش افزوده یک بار در قیمت نهایی کالا در نظر گرفته شده است و نیازی به پرداخت مالیات مضاعف نیست.