شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجلس حداقل حقوق سال آینده کارمندان و بازنشستگان دولتی را اعلام کرد که بر اساس آن حداقل حقوق کارمندان 10 میلیون تومان و برای بازنشستگان 9 میلیون تومان خواهد بود. مصوبه افزایش حقوق سال 1403 برای کارمندان به شرح زیر است؛ مجلس حداقل حقوق سال آینده کارمندان و بازنشستگان دولتی را اعلام کرد که بر اساس آن حداقل حقوق کارمندان 10 میلیون تومان و برای بازنشستگان 9 میلیون تومان خواهد بود. مصوبه...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 1400 اصل طلا از مالیات معاف است و تنها کارمزد طلا مشمول مالیات بر ارزش افزوده می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اشکان هراتی، معاون پژوهشی سازمان مالیات گفت: طبق قانون اصل طلا از مالیات بر ارزش افزوده معاف است و تنها کارمزد آن مشمول مالیات بر ارزش افزوده می‌شود. اشکان هراتی، معاون پژوهشی سازمان مالیات گفت: طبق قانون اصل طلا از مالیات بر ارزش افزوده معاف است و تنها کارمزد آن مشمول مالیات بر ارزش افزوده می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ او ادامه داد: طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 1400 اصل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پژوهشی سازمان مالیات گفت: طبق قانون اصل طلا از مالیات بر ارزش افزوده معاف است و تنها کارمزد آن مشمول مالیات بر ارزش افزوده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس دستور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت حداکثری بخشودگی جرایم قابل بخشش، به‌زودی پرونده مالیاتی مودیان کوچک و خرد نهایی و مختومه خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص بخشودگی جرایم مالیاتی، ابلاغیه جدیدی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق دستور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت حداکثری بخشودگی جرایم قابل بخشش به‌زودی پرونده مالیاتی مودیان کوچک و خرد نهایی و مختومه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق دستور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت حداکثری بخشودگی جرایم قابل بخشش به‌زودی پرونده مالیاتی مودیان کوچک و خرد نهایی و مختومه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بسیاری از کالاهای اساسی از جمله مواد خوراکی و کالاهای مصرفی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند.

وب‌گاه فرارو

سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص بخشودگی جرایم مالیاتی، ابلاغیه جدیدی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان امور مالیاتی تاکید کرد هر واریزی مشمول مالیات نیست و اگر اسناد و مدارک متقن در این زمینه وجود داشته باشد، در رسیدگی های مالیاتی پذیرفته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امور مالیاتی بر استفاده از ظرفیت حداکثری بخشودگی جرایم قابل بخشش و همچنین درآمدی نبودن کلیه واریزی‌ها به حساب مودیان تاکید شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: تنها راه حل برای آنکه مالیات بر ارزش افزوده ای که مصرف کننده نهایی آن را پرداخت می‌کند را بتوانیم از فروشندگان دریافت کنیم آن است که شفافیت در این مسیر ایجاد کنیم.

خبرگزاری تسنیم

در بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی بر استفاده از ظرفیت حداکثری بخشودگی جرایم قابل بخشش و همچنین درآمدی نبودن کلیه واریزی‌ها به حساب مودیان تاکید شده است.