شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

محمد قاسمی گفته است: شاید برخی بندها را در قانون بودجه بتوان اصلاح و بخشنامه‌هایی را تسهیل کرد، زیرا در غیر این صورت منجر به جابه‌جایی منابع سنگین خواهد شد که درنتیجه فشار به منابع تأمین اجتماعی و درنهایت جیب مردم وارد می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا محدودیت‌های جدیدی برای انجام تراکنش‌های کارت به کارت از سوی دولت اعمال شده است. به همین بهانه، محدودیت‌های ابزارهای گوناگون پرداخت مورد بررسی قرار گرفته است. حداقل و حداکثر انتقال وجه از طریق ابزارهای مختلف چقدر است؟ اخیرا محدودیت‌های جدیدی برای انجام تراکنش‌های کارت به کارت از سوی دولت اعمال شده است. به همین بهانه، محدودیت‌های ابزارهای گوناگون پرداخت مورد بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان امور مالیاتی از برقراری دو مالیات جدید در آینده خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، دولت سیزدهم سیاست‌های مالیاتی سختگیرانه‌تری را به مرحله اجرا درآورده است. در این میان البته ردگیری اعتراضات مالیاتی از سوی اصناف گوناگون و فعالان بخش‌های گوناگون اقتصاد ایران نشان می‌دهد مسیر پیش رو چندان هموار نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان امور مالیاتی از برقراری دو مالیات جدید در آینده خبر داد.

وب‌گاه گسترش

در سال 1399 و 1400 اینفلوئنسرهایی که بیش از 500 هزار نفر دنبال کننده داشتند، شناسایی شدند که 551 مورد بودند در نهایت برای 123 اینفلوئنسر برگه تشخیص مالیات صادر شد.

خبرگزاری تسنیم

میزان مالیات وصولی از محل خرید و فروش خودرو شامل نقل و انتقال و شماره گذاری خودرو تا پایان دی ماه امسال مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از چتربازان منتخب نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی جمهوری اسلامی به اجرای عملیات فرود و حرکات نمایشی بر فراز میدان آزادی پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اقتصاد اعلام کرد که هر فرد دارای درآمد تا سقف مقرر در قانون از مالیات معاف و بقیه درآمد بر اساس ماده 101 قانون مالیات که همه مشاغل را در برمی‌گیرد، باید مالیات پرداخت کند. وزارت اقتصاد اعلام کرد که هر فرد دارای درآمد تا سقف مقرر در قانون از مالیات معاف و بقیه درآمد بر اساس ماده 101 قانون مالیات که همه مشاغل را در برمی‌گیرد، باید مالیات پرداخت کند. وزارت امور اقتصادی و دارایی در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که در 10 ماهه سال 1402، مجموع مالیات های وصولی از طریق مالیات بر کالاها و خدمات و همچنین مالیات های مستقیم، به 627 هزار میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت اقتصاد اعلام کرد که هر فرد دارای درآمد تا سقف مقرر در قانون از مالیات معاف و بقیه درآمد بر اساس ماده 101 قانون مالیات که همه مشاغل را در برمی‌گیرد، باید مالیات پرداخت کند.

خبرگزاری تسنیم

براساس گزارش سازمان امور مالیاتی کشور، طی 10 ماهه سال 1402، مجموع مالیات های وصولی از طریق مالیات بر کالاها و خدمات و همچنین مالیات های مستقیم، به 627 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وب‌گاه گسترش

در سال‌های اخیر، دولت برای کنترل قیمت اجاره‌ها، قانون مالیات بر خانه‌های خالی را اجرا می‌کند. با این حال، یکی از مشکلات اساسی در اجرای این قانون، شناسایی مالکان ملک‌های خالی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

افرادی که کالاهایی با نرخ یکسان مالیات ارزش افزوده می‌فروشند می‌توانند از امکان استفاده از رسید دستگاه کارتخوان خود به عنوان صورتحساب نوع سه بهره‌مند شوند.

وب‌گاه گسترش

مبلغ بازپرداخت اقساط تسهیلات مسکن ملی در دو سال نخست به صورت ماهانه حدوداً پنج میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان مالیاتی کشور، برای صدور صورت حساب الکترونیک نیازی به حسابدار نیست.