شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

در لایحه بودجه سال 1402 نیز مطابق بند (د) تبصره 6 به منظور حمایت از کسب و کارهای اشخاص حقیقی در سکوهای داخلی، این افراد از پرداخت مالیات معاف بودند.

خبرگزاری تسنیم

براساس قانون پایانه‌های فروشگاهی، هر صنف باید به طور تخصصی صورت حساب صادر کند اما اگر این امکان برای آنها فراهم نشده باشند باید از الگوی عمومی تبعیت کنند. بر همین اساس برای سه صنف صرافان، طلافروشان و پیمانکاران الگوی تخصصی تعریف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمل‌ونقل ریلی علاوه بر مزایای فراوان در سطح ملی مانند ایمنی، توان حمل انبوه و ارزان، کاهش مصرف سوخت و کاهش خسارات زیست‌محیطی، دارای ارزش راهبردی برای کشور است و می‌تواند مزیت رقابتی در عرصه بین‌المللی ایجاد کند. بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس، با وجود اولویت داشتن توسعه حمل‌ونقل ریلی در اسناد بالادستی، سیاست های اعلامی و برنامه های مصوب دولت ها، سهم حمل‌ونقل ریلی از حمل‌ونقل کشور...

وب‌گاه گسترش

اتحادیه خواربارفروشان به عنوان یکی از صنوف قدیمی‌ترین و اساسی‌ترین مرتبط با معیشت مردم، همچنان فعالیت خود را ادامه می‌دهد و هیچ تعطیلی زمانی یا محدودیت زمانی ندارد. واحدهای صنفی این اتحادیه به دلیل توزیع ارزاق عمومی و محصولات مهم برای زندگی روزمره شهروندان، همواره با حساسیت بالایی در ارتباط با مشتریان و مخاطبان خود قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به تغییر فرآیندهای سازمان امور مالیاتی در حال حاضر طیف گسترده‌ای مودیان جدید وارد سامانه مودیان شده‌اند با این وجود همچنان عده خاصی در برخی صنوف هستند که با وجود درآمدهای نجومی با استفاده از روشهای مختلف سود حقیقی خود را پنهان می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصاد کلان عنوان می‌کند: «برآوردهای موجود نشان می‌دهد در سال آینده بالغ بر 220 هزار میلیارد تومان از درآمدهایی که از محل اخذ مالیات‌ها پیش‌بینی شده، محقق نخواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: کسانی که فروش تک نرخ دارند یعنی کالاهایی می‌فروشند که نرخ یکسان مالیات ارزش افزوده دارند، در صدور صورتحساب نوع سه، نیازی به شرکت معتمد ندارند و رسید دستگاه کارتخوان به عنوان صورتحساب برایشان ثبت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر مهم سازمان امور مالیاتی برای دارندگان دستگاه کارتخوان / هزینه تعویض دستگاه کارتخوان چقدر است؟ خبر مهم سازمان امور مالیاتی برای دارندگان دستگاه کارتخوان / هزینه تعویض دستگاه کارتخوان چقدر است؟ سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای پیاده سازی قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان حداکثر هزینه احتمالی تعویض کارتخوان‌های قدیمی با اندرویدی تا 6 میلیون تومان برای مودیان خواهد...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای پیاده سازی قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان حداکثر هزینه احتمالی تعویض کارتخوان‌های قدیمی با اندرویدی تا 6 میلیون تومان برای مودیان خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بسیاری از کالا‌های اساسی از جمله مواد خوراکی و کالا‌های مصرفی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای پیاده سازی قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان حداکثر هزینه احتمالی تعویض کارتخوان‌های قدیمی با اندرویدی تا 6 میلیون تومان برای مودیان خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

اخذ مالیات از مشاغل یکی از روش‌های مهم تامین منابع مالی دولت است و به‌عنوان یکی از اصول اساسی سیاست مالیاتی در بسیاری از کشورها انجام می‌شود. این درحالی است که هر دو بخش مالیات‌ستانی و مودیان مالیاتی با مشکلاتی مواجه هستند که رفع آنها نیازمند اصلاح نظام مالیاتی است.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس اقتصاد کلان در گفت‌وگو با صمت عنوان می‌کند: «برآوردهای موجود نشان می‌دهد در سال آینده بالغ بر 220 هزار میلیارد تومان از درآمدهایی که از محل اخذ مالیات‌ها پیش‌بینی شده، محقق نخواهد شد. این رقم به‌طور مستقیم بر میزان کسری بودجه افزوده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: هدف از ارائه لایحه اصلاح قانون مالیالت‌های مستقیم این است که کشور به سمت عدالت مالیاتی و تولید رشد سوق پیدا کند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پرسپولیس بشدت دنبال این است تا پنجره نقل و انتقالاتی‌اش را باز کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اخیرا محدودیت‌های جدیدی برای انجام تراکنش‌های کارت به کارت از سوی دولت اعمال شده است. به همین بهانه، محدودیت‌های ابزارهای گوناگون پرداخت مورد بررسی قرار گرفته است.