شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس هیات مدیره انجمن صنفی دریانوردان با تاکید بر اینکه باید با سیاست‌گذاری یکپارچه از فعالیت جزیره‌ای و موازی‌کاری دستگاه‌های مختلف در مسیر تحقق دریامحور جلوگیری کرد، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در مسیر تحقق توسعه دریامحور باید نقش حاکمیتی، بالادستی و تولی‌گری داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت توسعه و ایجاد زیرساخت‌های جدید در حوزه بندری و دریایی تاکید کرد و گفت: توان بالای بخش فنی و مهندسی داخلی به عنوان بازوی توانمند اجرایی سازمان بنادر و دریانوردی، عمل می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از اختصاص 135 هزار میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان بنادر برای اجرای 310 پروژه خبر داد و گفت: 73 پروژه به ارزش بیش از 75 هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری یا افتتاح شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر منطقه عملیاتی خارک گفت: عملیات رفع نشتی جزئی نفت از خط لوله ابوذر در خلیج‌فارس با تلاش کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی خارک در کوتاه‌ترین زمان ممکن با موفقیت تکمیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا با رشد 9 درصدی به بیش از 129 میلیون تن در 10 ماه گذشته رسیده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دفتر همکاری‌های بین‌المللی گمرک، با اشاره به اهمیت همکاری‌های گمرکی با ارمنستان، گفت: توسعه روابط و همکاری‌های گمرکی و تجاری و مسافر با ارمنستان بسیار ضروری است و در این راستا تمام تسهیلات لازم برای عبور کامیون و مسافر درنظر گرفته خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ارمنستان، کمیته‌های تخصصی دو کشور در زمینه‌های توسعه تجارت، همکاری‌های گمرکی، حمل و نقل دریایی ایران و غذا و دارو برگزار شد و دو کشور برای توسعه روابط اقتصادی تاکید کردند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: امروز پنجشنبه، 26 بهمن‌ماه با بهره‌برداری از بندر بوموسی با حضور وزیر راه و شهرسازی، این جزیره میزبان گردشگران می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: فردا (پنجشنبه، 26 بهمن) با بهره برداری از بندر بوموسی با حضور وزیر راه و شهرسازی، این جزیره میزبان گردشگران می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مرحله مقدماتی تور ملی والیبال ساحلی بندر امام با 10 دیدار پیگیری شد و با معرفی هشت تیم صعودکننده به مرحله حذفی به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی موجودی کل کالاهای اساسی در بنادر کشور در بهمن‌ماه امسال به حدود 3.9 میلیون تن رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام سازمان بنادر و دریانوردی قرار است فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی بندر بوموسی به بهره‌برداری برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: فردا (پنجشنبه، 26 بهمن) با بهره برداری از بندر بوموسی با حضور وزیر راه و شهرسازی، این جزیره میزبان گردشگران می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اهمیت تجارت دریایی و با توجه به افزایش ظرفیت بنادر کشور گفت: ایران توانسته است در بخش تجارت دریابرد با رشد 8 درصدی اقدام به جابجایی 195 میلیون تن کالا کند.