شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

خبرگزاری تسنیم

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از اجرایی‌سازی 14 راهبرد مهم بندری و اقتصادی طی سال آینده خبر داد و گفت: سامانه جامع بندری سال 1403 اجرا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از اجرایی‌سازی 14 راهبرد بسیار مهم بندری و اقتصادی، در سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده سامانه جامع بندری در سازمان بنادر و دریانوردی اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با افزایش ترانزیت کالا در تمامی مبادی کشور نقش برجسته بنادر و حمل ونقل جاده‌ای در تکمیل کریدور‌های ترانزیتی حائط اهمیت است که باید این بخش تکمیل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی ساخت بزرگترین بندر کشور با نام مکران از ابتدای سال آینده شروع می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: بنادر بازرگانی کشور نقش محوری و اصلی در پروژه های ایران راه و راه‌های مواصلاتی شمال - جنوب دارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تسهیل سفرهای نوروزی را انجام داده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست امور دریایی سازمان بنادر گفت: 13 مسیر دریایی جدید در بنادر جنوبی کشور برای تسهیل در سفرهای دریایی ایجاد شده و به مسافران توصیه می شود از شناورهای مجاز استفاده کنند.

وب‌گاه گسترش

در جلسه شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به بیان مصوبات و دستورالعمل‌ها مربوط به سفرهای نوروزی در بازه زمانی 24 اسفند تا 24 فروردین‌ماه پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفر‌های دریایی در ایام نوروز از 24 اسفند ماه آغاز می‌شود که در این ایام با توجه به رشد 5 درصدی مسافر 50 فروند شناور مسافری در بنادر جنوبی وشمالی کشور در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

نشریه علمی ساینس با تشریح اقدامات موفق دولت ایران در احیای خلیج گرگان نوشت: تنها 4 هفته بعد از بازگشایی کانال آشوراده در سال 2023 آبی به حجم 1.5 میلیارد مترمکعب از دریای خزر وارد خلیج گرگان شد و سطح آب این خلیج 40 سانتیمتر بالا آمد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که در بنادر شمالی و جنوبی، برای ارائه خدمات به مسافران، 12 هزار و 600 قایق گردشگری، 50 فروند شناور مسافری و 48 فروند لندینگ کرافت در آمادگی کامل قرار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز شنبه 12 اسفند 1402 برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:12600 قایق گردشگری، 50 شناور مسافری و 48 لندینگ کرافت در بنادر برای ارائه خدمات به مسافران در آمادگی کامل قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: 12 هزار و 600 قایق گردشگری، 50 فروند شناور مسافری و 48 فروند لندینگ کرافت در بنادر شمالی و جنوبی برای ارائه خدمات به مسافران در آمادگی کامل قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه سال جاری، معادل 213 میلیون و 692 هزار و 862 تن بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام الزام کسب دست‌کم 65 درصد امتیاز از استانداردهای HSE توسط همه شرکت های خصوصی فعال در بنادر تجاری کشور، تاکید کرد: شرکت های خصوصی فعال در بنادر باید علاوه بر برخورداری از ساختاری مشخص در حوزه HSE و پدافند غیر عامل، لازم است همه الزمات و استانداردهای مربوطه را رعایت کنند.