شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بابت اتفاق بندر امام از مردم عذرخواهی می کنم، گفت: شخصی به نام آرش اشتری شیادانه 108 میلیارد تومان را اختلاس کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از کاهش 7 درصدی سفرهای دریایی حوزه گردشگری نوروز امسال خبر داد و گفت: در این ایام 6.5 میلیون سفر دریایی ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از استفاده سه میلیون و 800 هزار نفر مسافر رشد 6 درصدی سفرها در حوزه مسافری دریایی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که یک توافق برای راه اندازی سرویس حمل‌ونقل مسافری بین دو بندر ایران و عراق به منظور جابه‌جایی زائران اربعین به اتمام رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز 1403 از انجام 6 میلیون و 465 هزار تردد دریایی از 24 اسفند 1402 تا 15 فروردین 1403 خبر داد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد 6.5 درصدی در بخش مسافری دریایی و رشد 7.3 درصدی در بخش گردشگری دریایی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی گفت: بنادر ایران برای ترانزیت و صادرات کالا به آسیای میانه و شمال شرق اروپا متصل می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از توافق ایران و عراق برای راه‌اندازی سرویس حمل‌ونقل مسافری دریایی برای جابجایی زئران اربعین خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس گزارش سازمان حسابرسی 925 هکتار از اراضی موسوم به 2400 هکتاری بندر شهید رجایی در تصرف دیگران است. درآمدهای سازمان بنادر در سال 1401 بالغ بر 13400 میلیارد تومان بوده است.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته نخستین خط دریایی حمل و نقل مسافر بین ایران و عراق ظرف دو ماه آینده راه اندازی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، با پیگیری‌های صورت گرفته نخستین خط دریایی حمل و نقل مسافر بین ایران و عراق ظرف دو ماه آینده راه اندازی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای گذشته تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح گروهک جیش‌الظلم به اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی در شهرهای چابهار و راسک در استان سیستان‌وبلوچستان حمله کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بنادر و دریانوردی اعلام‌کرد: 21 میلیون و 517 هزار و 788 تن کالاهای اساسی طی 12 ماهه سال 1402 در بنادر کشور تخلیه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز 1403، از انجام 6 میلیون تردد دریایی از 24 اسفندماه 1402 تا 13 فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: هم اکنون خدمت‌رسانی لازم همزمان با موج بازگشت مردم از سفرهای نوروزی در حوزه دریایی در حال انجام است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سفرهای نوروزی سازمان بنادر و دریانوردی از ادامه اجرای طرح سفرهای دریایی نوروز در تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: همکاران در ستاد و صف حضور موثری برای انجام سفرهای ایمن خواهند داشت.

وب‌گاه گسترش

حجم تخلیه و بارگیری کالا در بنادر در طول 12 ماه گذشته به مقدار 236 میلیون و 512 هزار و 240 تن بود، که نشان‌دهنده رشد 10 درصدی نسبت به دوره مشابه در سال 1401 است.