شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با الحاق اولین کشتی حمل کالاهای عمومی به ناوگان دریایی در دریای خزر، در سال 1403، 6 هزار تن به ظرفیت تجاری کشور اضافه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بندری سازمان بنادر کشور گفت: عملیات کانتینری در سال 1402 در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال قبل رشد 5 درصدی را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میزان تخلیه‌وبارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی 12 ماه سال 1402، معادل 236 میلیون و 512 هزار و 240 تن بود که حاکی از رشد 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 1401 است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز 1403 از انجام پنج میلیون و 437 هزار تردد دریایی از 24 اسفندماه تا 11 فروردین‌ماه امسال خبر داد و گفت: جابه‌جایی مسافران و گردشگران دریایی با ترافیک روان در حال انجام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان بنادر در طرح تسهیل سفرهای دریایی گفت: بیش از 5 میلیون و 230 هزار گردشگر و مسافر از بنادر جنوبی و شمالی تردد کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان اعلام کرد: از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز 1403 تاکنون، دو میلیون و 800 هزار مسافر و گردشگر جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برای نخستین بار در حوزه صدور تجهیزات پیشرفته پالایشی از جمله کمپرسور و کاتالیست به پروژه‌های فراسرزمینی و دستیابی به دانش فنی ارتقای کیفی نفت‌کوره واحد‌های پالایشی گام برداشته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز 1403 از انجام 3 میلیون و 200 هزار تردد دریایی تا صبح هفتم فروردین سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز 1403 از انجام 3 میلیون و 200 هزار تردد دریایی تا صبح هفتم فروردین سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز 1403، از انجام 2 میلیون و 330 هزار تردد مسافری و گردشگری دریایی در سواحل جنوبی و شمالی کشور طی 10 روز نخست طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از ابتدای اجرای طرح سفرهای نوروزی تاکنون 2 میلیون و 330 هزار گردشگر و مسافر دریایی جابه‌جا شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز 1403 گفت: یک میلیون و 650 هزار مسافر و گردشگر از ابتدای اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی تا شب گذشته (روز سوم فروردین) در تمامی بنادر جنوبی و شمالی کشور رفت و آمد کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز 1403 گفت: یک میلیون و 650 هزار مسافر و گردشگر از ابتدای اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی تا شب گذشته (روز سوم فروردین) در تمامی بنادر جنوبی و شمالی کشور رفت و آمد کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بیش از یک میلیون مسافر از ابتدای تعطیلات تاکنون در بنادر جنوبی و شمالی کشور تردد کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اطلاعیه شماره 9 خود را صادر کرد.