شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به هواداران جام‌جهانی هشدار داده شد که به دلیل ترس از بیماری کشنده از شترسواری در قطر اجتناب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: آنفولانزای شتری مرگبارتر از کوید! به هواداران جام‌جهانی هشدار داده شد که به دلیل ترس از بیماری کشنده از شترسواری در قطر اجتناب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: چین اعلام کرد که شروع به عرضه دوز یادآور واکسن کووید19 به شهروندان خود کرده که از طریق دهان قابل استنشاق است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، در سال 2021، 10 میلیون و 600 هزار نفر مبتلا به سل تشخیص داده شدند که نسبت به سال قبل 4.5 درصد افزایش نشان می دهد. این در حالی است که تعداد موارد جدید از سال 2000 تاکنون به طور متوسط 2 درصد کاهش یافته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محققان ارتباط بین افسردگی اواخر عمر و زوال عقل را بررسی کردند و تأثیر درمان‌های افسردگی را بر خطر زوال عقل در بیماران با دوره‌های مختلف علائم افسردگی تخمین زدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنا بر روایات مردمی، این مرد ایرانی بیش از نیم قرن بود که خود را نشسته بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت گفت: باید توجه کرد که ارزانی سیگار در کشور هنر نیست. در تمام نمودارها نشان دادند که هرجا سیگار گران شده بود، مصرف و عوارض آن کاهش یافته بود.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح دارورسان گفت: بار‌ها گفتیم که ما داریم دارو را تامین می‌کنیم، اما مردم با زحمت دارو را تهیه می‌کنند. دانشگاه علوم پزشکی تهران پیش قدم شدند و بقیه هم می‌توانند بعد از پایلوت طرح دارورسان را انجام دهند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح دارورسان نیز گفت: بارها گفتیم که ما داریم دارو را تامین می‌کنیم، اما مردم با زحمت دارو را تهیه می‌کنند. دانشگاه علوم پزشکی تهران پیش قدم شدند و بقیه هم می‌توانند بعد از پایلوت طرح دارورسان را انجام دهند.

وب‌گاه الف

آمار 13 درصدی مرگ‌ومیر ناشی از سیگار و لزوم افزایش مالیات بر مواد دخانی، رتبه برتر سازمان جهانی بهداشت به ایران برای مقابله با کرونا، آغاز اپیدمی آنفلوآنزا و لزوم پوشش ماسک، آغاز طرح دارورسانی درب منزل بیماران و... از جمله مباحثی بود که امروز وزیر بهداشت در آیین نکوداشت روز بیمه سلامت مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه 13 درصد مرگ ایرانیان بر اثر مصرف سیگار است، گفت: بسیاری از خانه های بهداشت نیز اجاره‌ای هستند!

وب‌گاه فرارو

رئیس انجمن ویروس‌شناسی ایران، در پاسخ به وضعیت آنفلوانزا در کشور و میزان شیوع آن با شروع فصل سرد، می‌گوید: پیش‌بینی ما این بود که از نیمه دوم شهریور شاهد شیوع آنفلوانزا در ایران باشیم که در کل دنیا هم همین اتفاق افتاد، با توجه به این دو سال کرونا، جمعیت حساس به آنفلوانزا هم بیشتر شده و با این حساب، انتظار می‌رود موارد جدید آنفلوانزا را امسال بیشتر داشته باشیم. روندی هم که الان در ایران...

وب‌گاه عصر ایران

تغییرات اقلیم موجب افزایش آلودگی هوا و از طرفی آلودگی هوا موجب افزایش تغییرات اقلیم می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این دولت کسی مهار کرونا را به برجام یا FATF گره نزد و ما آن‌قدر گرم زندگی روزمره‌مان شدیم که اصلا حواس‌مان نیست دیگر دغدغه‌ای به نام کرونا نداریم.