شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر شواهد ارائه‌شده توسط پژوهشگران بریتانیایی، ویروس آبله میمونی می‌تواند پیش از ظهور علائم منتقل شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد: افراد مبتلا به آبله میمونی پیش از ظاهر شدن علائم، بیماری را به دیگران انتقال می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد: افراد مبتلا به آبله میمونی پیش از ظاهر شدن علائم، بیماری را به دیگران انتقال می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات نشان می دهد که افراد مبتلا به آبله میمونی پیش از ظاهر شدن علائم، بیماری را به دیگران انتقال می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات نشان می دهد که افراد مبتلا به آبله میمونی پیش از ظاهر شدن علائم، بیماری را به دیگران انتقال می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افراد مبتلا به بیماری آبله میمونی پیش از ظاهر شدن علائم، بیماری را به دیگران انتقال می‌دهند.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت با اشاره به لزوم بازنگری در وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور گفت: امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند؛ چراکه حدود 13 درصد از مرگ و میرها در کشور مربوط به استعمال دخانیات است.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت گفت: حدود دو هفته پیش که برای شرکت در اجلاس سازمان جهانی بهداشت به قاهره سفر کرده بودیم، بنا به گزارشی که در این اجلاس ارائه شد، ایران در تمام شاخص‌های حوزه سلامت با فاصله زیادی از کشور‌های منطقه در جایگاه برتر قرار داشت. فقط وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور جای بازنگری داشت که امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی‌که یافته‌های به‌دست‌آمده هنوز تایید نشده اما نتایج این بررسی نشان می‌دهد نمی‌توان تنها پس از تشخیص بیماری از افراد درخواست کرد دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از انتقال بیماری پیشگیری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: آدم‌ربایان از دکتر فرهود برگه‌های تعهد برای پرداخت این 8 میلیارد را می‌گیرند و از او فیلمبرداری می کنند و بعد دکتر فرهود را در ابتدای جاده چالوس با خودرویش آزاد می‌کنند تا بعداً بتواند پول را از او بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پروفسور داریوش فرهود جزییات دستگیری غیررسمی خود را تشریح کرد

وب‌گاه فرارو

پروفسور فرهود گفت: من هر روز ساعت 6 صبح از خانه بیرون می‌آیم و به کلینیک می‌روم. وقتی از منزل خارج شدم دو نفر با لباس تیره، مثل همین افراد معروف به لباس شخصی‌ها، آمدند جلوی ماشین. گفتند ما سوار ماشین شما بشویم. وقتی سوار ماشین شدند و من شروع به حرکت کردم در میانه راه مسیر را تغییر دادند و کمی جلوتر که رفتیم از من خواستند که در صندلی عقب ماشین بنشینم و یکی از خودشان مشغول به رانندگی...

خبرگزاری تسنیم

سازمان جهانی بهداشت روز گذشته اعلام کرد که تصمیم گرفته با وجود کاهش قابل توجه موارد ابتلا به آبله میمون در کشورهای اروپایی و آمریکایی، هشدار بهداشتی درباره این بیماری را در سطح «حداکثر» حفظ کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان جهانی بهداشت از افزایش موارد ابتلا به بیماری سل در جهان خبر داده است؛ در این مطلب به علائم بیماری سل و توصیه‌های بهداشتی به خانواده افراد مبتلا به این بیماری پرداخته‌ایم.

خبرگزاری دانا

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که کمیته اضطراری این سازمان تصمیم گرفته است که آبله میمون باید همچنان به عنوان یک وضعیت اضطراری بهداشت جهانی طبقه بندی شود.