یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت امروز (سه‌شنبه) هشدار داد با توجه به روند افزایشی موارد ابتلا به زیر سویه اُمیکرون در اروپا، کشورها باید واکسیناسیون را تسریع کنند و اقداماتی مانند استفاده از ماسک را برای جلوگیری از اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه همزمان با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان در دستور کار قرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره بر ضرورت افزایش محدودیت‌هادر شهرهای قرمز گفت: عادی انگاری بیماری کرونا مهم ترین عامل افزایش بیماری است و برای همین باید با افزایش رعایت مقررات بهداشتی مانع رشد دوباره این بیماری در کشور شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت امروز (سه‌شنبه) هشدار داد با توجه به روند افزایشی موارد ابتلا به زیر سویه اُمیکرون در اروپا، کشورها باید واکسیناسیون را تسریع کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

متأسفانه آمار ابتلا به هاری در کشور در حال افزایش است و به گفته دکتر بهزاد امیری، رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت، آمار هاری در سال 1400 به 16 مورد رسیده که این آمار 3 برابر بیشتر از سال 1399 است!

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: اجرای هر چه کامل‌تر "طرح شهید سلیمانی" همواره مورد تاکید ستاد ملی مدیریت بیماری کروناست و برای همین باید به صورت همگانی در امر مقابله با کرونا بسیج شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور بر ضرورت افزایش محدودیت‌های تجمع و دورهمی در شهرهای قرمز کشور اشاره کرد و گفت: عادی انگاری بیماری کرونا مهم ترین عامل افزایش بیماری است و برای همین باید با افزایش رعایت مقررات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و تزریق دُز یادآور، اجازه رشد دوباره بیماری کرونا را در کشور ندهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور با اشاره به روند افزایشی سویه جدید بیماری کرونا در کشور، گفت: باید برای استان‌هایی که با افزایش ابتلا به بیماری کرونا مواجه شده‌اند؛ مداخلات موثر برای کنترل هر چه سریع‌تر بیماری داشته باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: عادی انگاری بیماری کرونا مهم‌ترین عامل افزایش بیماری است؛ باید با افزایش رعایت مقررات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و تزریق دوز یادآور، اجازه رشد دوباره بیماری کرونا را ندهیم.

خبرگزاری دانا

احمد وحیدی عادی انگاری را مهم‌ترین عامل افزایش این بیماری دانست و گفت: باید با روحیه و رویکرد جهادی اجازه تشدید بیماری کرونا را در کشور ندهیم.

وب‌گاه الف

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، عادی انگاری را مهم‌ترین عامل افزایش این بیماری دانست و گفت: باید با روحیه و رویکرد جهادی اجازه تشدید بیماری کرونا را در کشور ندهیم.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: عادی انگاری بیماری کرونا مهم‌ترین عامل افزایش بیماری است؛ باید با افزایش رعایت مقررات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و تزریق دُز یادآور، اجازه رشد دوباره بیماری کرونا را ندهیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

کشور آفریقایی «غنا» اولین موارد ابتلا به ویروس خطرناک «ماربورگ» را گزارش کرده بود و حالا سازمان بهداشت جهانی با بررسی‌های انجام شده تایید کرده که دو نفری که اخیرا در منظقه آشانتی در جنوب این کشور فوت کرده‌اند در اثر ابتلا به ماربورگ جان خود را دست داده‌اند. گفتنی است این دو نفر هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته‌اند.

وب‌گاه فرارو

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: پیش بینی می‌کنیم که به ویژه در یکی دو هفته آینده همچنان موارد ابتلا و بستری‌های کرونا در کشور رو به افزایش باشد. در بررسی ها، مشخص شده که بیش از 80 درصد از موارد ابتلا به کرونا، مربوط به زیرسویه BA.5 است که سرایت زایی بسیار زیادی دارد.

وب‌گاه الف

یک جوان اهل جویبار مازندران بر اثر گازگرفتگی توسط یک "سگ هار ولگرد" جان سپرد!

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: توصیه می‌کنیم که مردم استفاده از ماسک را فراموش نکنند و حتما از ماسک استفاده و نوبت یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.