یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئولان سازمان بهداشت جهانی روز چهارشنبه با حضور در مناطق سیل‌زده فیروزکوه با نحوه امدادرسانی به آسیب دیدگان در این مدت آشنا شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو مطالعه جدید قویاً نشان می دهد که کووید 19 به احتمال زیاد با انتقال از حیوانات فروخته شده در بازار غذاهای دریایی هیونان در ووهان چین به انسان آغاز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات با بیان اینکه سالیانه بیش از 60 هزار نفر در اثر مصرف دخانیات جان خود را از دست می‌دهند، گفت:‌مصرف قلیان در زنان 57.6 درصد و در مردان 17.8 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه فرارو

با گزارش مرگ یک شهروند هندی، تاکنون سه مورد مرگ و میر ناشی از آبله میمون در خارج از آفریقا گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان جهانی بهداشت به بزرگ سالان توصیه می‌کند که حداقل 3.5گرم پتاسیم در روز و کمتر از 5 گرم نمک مصرف کنند. این نهاد مصرف میزان زیادی از سبزیجات، میوه، انواع مغزها، لوبیا، محصولات لبنی و ماهی را توصیه می‌کند.

وب‌گاه الف

معاون اداره کل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه قسمت مهمی از سلامت خون به سوالات و ارزیابی پزشک و بخش دیگر به صداقت فرد اهدا کننده در پاسخ به سوالات پزشک مربوط می‌شود، گفت: براساس گزارش‌ها و مستندات سازمان جهانی بهداشت خونی که در ایران مصرف می‌شود یکی از سالمترین خون‌ها در تمامی دنیاست.

خبرگزاری دانا

اسارا شاه‌آبادی بتلای مکرر به کرونا را بسیار خطرناک دانست و گفت: باید مراقبت کنیم تا به این بیماری دچار نشویم و در این خصوص تاثیر واکسن کرونا بسیار تاثیر چشمگیری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مقامات هندی از اولین مرگ ناشی از بیماری آبله میمون در آسیا را ثبت کرد. بیمار به تازگی از امارات عربی متحده بازگشته بود.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر، در دیدار با نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران بر ضرورت تداوم همکاری‌های هلال‌احمر با سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مقامات سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد، با توجه به افزایش مبتلایان به آبله میمونی انتظار می رود شاهد مرگ و میر بیشتری ناشی از این بیماری باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با رسیدن موارد فوت ناشی از آبله میمونی به چهار تن در خارج از منطقه آفریقا، یکی از مقامات سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرده است که این بیماری عفونی احتمالا در آینده منجر به تلفات بیشتری خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مقامات سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که بیماری آبله میمونی احتمالا در آینده منجر به تلفات بیشتری خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

متاسفانه در کشور هیچ قانونی برای سگ گردانی و ممانعت از ایجاد آلودگی به واسطه مدفوع کردن سگ‌ها در سطح معابر و اماکن عمومی نداریم در حالیکه مدفوع سگ‌ها عملاً "بمب‌های انگی" برای انتقال بیماریهای خطرناکی نظیر توکسوکاریازیس، لارو مهاجر پوستی و.. هستند!