یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه گسترش

یک اپیدمیولوژیست ضمن تشریح راه‌های انتقال و علائم آبله میمونی، گفت: سازمان جهانی بهداشت برای آبله میمونی سطح هشدار را مطرح کرده، به ویژه برای کشورهایی که تعاملات زیادی با آفریقا دارند. ما هم باید هوشیار بوده و آمادگی داشته باشیم، اما نگرانی عمومی ایجاد نکنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کمال حیدری، در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی هپاتیت، از تدوین بسته جدید برنامه حذف هپاتیت‌های ویروسی خبر داد و گفت: این بست جدید به زودی به عنوان یک اولویت بهداشتی به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ می‌شود. وی با اشاره به تاکید سازمان جهانی بهداشت بر ضرورت دسترسی تمامی سطوح جامعه به مراقبت‌های مرتبط با این بیماری، افزود: بسته جدید به عنوان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس اداره هپاتیت وزارت بهداشت با اشاره به روند روبه کاهش بروز هپاتیت B و C در ایران، گفت: بهترین اقدام برای پیشگیری از هپاتیت B تزریق سه دز واکسن آن است و بهترین اقدام در هپاتیت C نیز درمان به موقع این بیماری است؛ این بیماری امروزه قابل درمان کامل است و امکان آن نیز در کشور وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس اداره هپاتیت وزارت بهداشت با اشاره به روند روبه کاهش بروز هپاتیت B و C در ایران، گفت: بهترین اقدام برای پیشگیری از هپاتیت B تزریق سه دز واکسن آن است و بهترین اقدام در هپاتیت C نیز درمان به موقع این بیماری است؛ این بیماری امروزه قابل درمان کامل است و امکان آن نیز در کشور وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فراب کالا، معتبرترین سایت در زمینه خرید اینترنتی تصفیه آب می باشد. پس اگر شما هم دنبال خرید تصفیه آب هستید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: اکنون بیش از 80 درصد موارد ابتلا به کرونا در کشو مربوط به زیر سویه BA.5 است که قابلیت سرایت بسیار زیادی دارد، به‌طوری‌که هر فرد مبتلا می‌تواند 18 نفر را آلوده و مبتلا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مصرف زیاد نمک به عنوان یکی از ریسک فاکتورهای اصلی فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی عروقی شناخته شده است و البته پیامدهای دیگر آن از جمله سرطان معده را نیز نباید فراموش کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با کاهش نمک مصرفی در حین طبخ غذا، حذف نمکدان سر سفره و میز غذا، منع مصرف تنقلات شور و پرنمک می‌توان احتمال ابتلا به سرطان معده را کاهش داد.

وب‌گاه گسترش

با اعلام وضعیت اضطراری بهداشت جهانی برای آبله میمونی این پرسش مطرح است که شیوع این بیماری تا چه میزان نگران کننده است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام وضعیت اضطراری بهداشت جهانی برای آبله میمونی این پرسش مطرح است که شیوع این بیماری تا چه میزان نگران کننده است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر موارد ابتلا به آبله میمونی هر دو هفته یکبار دو برابر می شود.

وب‌گاه فرارو

آبله میمونی بیماری ویروسی است که معمولا علائم خفیفی از جمله تب، درد و بثورات پوستی ایجاد می‌کند. طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، افراد در مدت دو تا چهار هفته بهبود پیدا می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با اعلام وضعیت اضطراری بهداشت جهانی برای آبله میمونی این پرسش مطرح است که شیوع این بیماری تا چه میزان نگران کننده است؟

خبرگزاری دانشجو