یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس های وابسته به سازمان ملل از جمله سازمان خواربار و کشاورزی، برنامه جهانی غذا و سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه در نسخه 2022 گزارش امنیت غذایی و تغذیه سازمان ملل اعلام کردند که بیش از 828 میلیون نفر یا نزدیک به 10 درصد از جمعیت جهان در سال گذشته تحت تاثیر گرسنگی قرار گرفتند که این تعداد 46 میلیون نفر بیشتر از سال 2020 و 150 میلیون نفر بیشتر از سال 2019 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان ملل روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد سطح گرسنگی جهان در سال گذشته پس از افزایش شدید در سال 2020 به دلیل همه‌گیری کرونا بار دیگر افزایش یافت و در سال جاری، جنگ در اوکراین همراه با تغییرات اقلیمی تهدیدی برای گرسنگی و مهاجرت گسترده در مقیاس بی‌سابقه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این نشست، دکتر سنگا ضمن تشکر از این دعوت اظهار داشت: من در جشن روز جهانی اهدا کنندگان تحت تاثیر زیرساخت‌ها و امکانات سازمان انتقال خون ایران قرار گرفتم. وی همچنین با اشاره به تجربه کاری خود در کشور‌های مختلف منطقه، ایران را کشوری تاثیرگذار در امر سلامت و بهداشت دانست و به طور خاص، اقدامات سازمان انتقال خون ایران را تحسین برانگیز خواند. معاون...

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش آمار مراجعه بیماران سرپایی به مراکز درمانی و جهش شمار مبتلایان به کرونا در 15 روز گذشته حکایت از روند صعودی کووید -19 دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در آخرین اطلاعیه سازمان بهداشت جهانی در مورد همه‌گیری کرونا، آمارهای متوسط کشورها خبر از افزایش 18 درصدی ابتلا می‌دهد. یعنی کرونا در همه جهان با چند هفته فاصله در حال اوج‌گیری است.

وب‌گاه الف

روند ابتلا به کووید -19 بار دیگر در حال صعودی شدن است اما با بازگشت به ماسک و دوز یادآوری واکسن می‌توان آن را بسیار راحت‌تر از گذشته کنترل کرد

وب‌گاه منیبان

وزیر بهداشت گفت: برای مقابله با پیک هفتم کرونا، باید سال 1401 یک دز یادآور واکسن کرونا زده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سهم 9 درصدیِ واکسن‌های داخلی کرونا در ایمنی‌زایی، چیزی حدود 5.5 هزار میلیارد تومان برای دولت بدهی ایجاد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره آلوده شدن آب برخی مناطق کشور به وبا توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ریزذرات معلق (PM 2.5) به عنوان خطرناک‌ترین جزو آلاینده در هوای شهرهای آلوده، به عنوان یکی از عوامل خطر اصلی و مشترک در بروز بیماری‌های زوال عصبی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو سال‌ونیم پس از شیوع کووید -19 در ایران و آغاز تولید واکسن داخلی برای مقابله با این ویروس سهمگین حالا خبرها از توقف خط تولید واکسن‌های ایرانی حکایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو سال‌ونیم پس از شیوع کووید -19 در ایران و آغاز تولید واکسن داخلی برای مقابله با این ویروس سهمگین حالا خبرها از توقف خط تولید واکسن‌های ایرانی حکایت می‌کند. خطوط تولیدی که در میانه دست‌وپنجه نرم کردن ایرانیان با مرگ‌های کرونایی آغاز به کار کردند و البته با استقبال عموم مواجه نشدند. اقدام به تولید واکسن داخلی به جای واردات به موقع واکسن‌های خارجی، در شرایطی در دستور کار قرار گرفت که...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: مهم‌ترین وظیفه شرکت آب و فاضلاب استان تهران، تأمین آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و با کیفیتی مطابق با استانداردهای ملی و رهنمودهای سازمان جهانی بهداشت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد: آب آشامیدنی مناطق تحت پوشش آبرسانی استان تهران، سالم است و قابلیت آشامیدن دارد و جای نگرانی از نظر آلودگی آب تهران به باکتری بیماری وبا نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: مهم‌ترین وظیفه شرکت آب و فاضلاب استان تهران، تأمین آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و با کیفیتی مطابق با استانداردهای ملی و رهنمودهای سازمان جهانی بهداشت است.