دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با عبور از 6 موج سنگین کرونا در کشور و کاهش موارد ابتلا و مرگ و میر این ویروس. این سئوال مدام تکرار می‌شود که آیا هنوز باید ماسک بزنیم. پاسخ به این پرسش برای بسیاری از مردم که ماسک زدن برایشان سخت است و می‌خواهند مراقبت سلامت خود و اطرافیانشان باشد، مهم است.

خبرگزاری دانا

هوای شهرهای اراک و شازند صبح امروز به علت افزایش بیش از حد مجاز غلظت ذرات معلق در وضعیت ناسالم قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

طبق گفته مقامات بهداشتی در قاره اروپا تعداد کودکان مبتلا به هپاتیت ناشناخته در حال بیشتر شدن است. تاکنون علت این بیماری مشخص نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تغییرات اقلیمی و گرم شدن کره زمین سیمای سلامت جهان را تغییر می‌دهد و هزاره سوم، دوران جدید یا خطرناکی به لحاظ ایجاد بیماری‌های نوپدید و بازپدید خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

زهرایی تأکید کرد: یکی از بهترین ابزار مقابله با کرونا و همه‌گیری آن، واکسیناسیون است. همه افراد بالای 70 سال و آن‌هایی که بیماری زمینه‌ای یا ضعف سیستم ایمنی دارند یک دوز اضافی (نوبت چهارم) از واکسن کرونا را باید دریافت کنند؛ چرا که واکسیناسیون از عوامل موثر در کاهش آمار مبتلایان به کرونا بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه وضعیت کرونا در روزها و ماه‌های اخیر خیلی خوب شده است، اما نمی‌توان با قطعیت از اتمام کرونا سخن گفت و باید جوانب احتیاط را سنجید.

خبرگزاری دانا

رییس اداره ایمن سازی و بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر، با طغیان سرخک در کشورهای همسایه روبرو هستیم که منجر شده مواردی نیز در کشور ما دیده شود، گفت: بر همین اساس عملیات واکسیناسیون سرخک برای افراد غیرواکسینه از جمله اتباع افغانستانی، در دستور کار قرار گرفته و اجرا شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس اداره ایمن سازی و بیماری های قابل پیشگیری گفت: در حال حاضر، با طغیان سرخک در کشورهای همسایه روبرو هستیم که منجر شده مواردی نیز در کشور ما دیده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور آمریکا با امضای یک لایحه به تایوان کمک می‌کند تا بار دیگر عضو ناظر سازمان بهداشت جهانی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی تحلیلی عنوان کرده که ایران در دولت ابراهیم رییسی، در مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا بسیار موفق عمل کرده و بزرگ ترین نقطه عطف درباره مهار همه‌گیری زمانی بود که ایران تحت زمامداری رییس جمهور جدید، تسریع روند تزریق روزانه واکسن کووید 19 را کلید زد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره ایمن سازی و بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 230 هزار اتباع غیرایرانی علیه سرخک واکسینه شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی روند نگران‌کننده‌ای از شیوع «هپاتیت غیرقابل توضیح در کودکان» در جهان مشاهده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 45 میلیون دز واکسن کرونا ذخیره شده در کشور وجود دارد و افراد واجد شرایط باید دز چهارم تزریق کنند.

وب‌گاه الف

رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 45 میلیون دز واکسن کرونا ذخیره شده در کشور وجود دارد و افراد واجد شرایط باید دز چهارم تزریق کنند.