دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناجی با اشاره به آخرین اطلاعات درباره موارد اخیر ابتلای هپاتیت در کودکان، اظهار کرد: طبق آخرین گزارش سازمان جهانی بهداشت، حداقل 12 کشور، 169 مورد ابتلای غیر عادی به هپاتیت را در کودکان گزارش کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اغلب موارد هپاتیت گزارش‌شده در کودکان زیر پنج سال رخ داده‌اند که هیچکدامشان واجد شرایط واکسیناسیون با هیچ یک از واکسن‌های کرونا نبوده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت‌: امروزه با توجه به وضعیت جمعیت کشور و ضرورت زادآوری و جوان‌گرایی در جمعیت کشور، مشارکت جامعه مامایی در کشور اهمیتی دو چندان یافته است.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام وزارت بهداشت، آلودگی هوا در هر 13 دقیقه یک ایرانی را به کام مرگ می‌کشاند.

وب‌گاه فرارو

واریانت‌های اومیکرون خطرناک نیست و بصورت عفونت مجدد در افرادی که قبلا کرونا گرفته‌اند و واکسن نزده ها، ایجاد می‌شود و نمی‌تواند مرگ آور باشد.

خبرگزاری تسنیم

برآوردهای سازمان جهانی بهداشت حاکی از آن است که سوئد با وجود امتناع از اعمال قرنطینه‌های سراسری در جریان پاندمی کرونا، یکی از کمترین آمار مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا را در اروپا ثبت کرده است!

وب‌گاه 55 آنلاین

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: واریانت های امیکرون خطرناک نیست و بصورت عفونت مجدد در افرادی که قبلا کرونا گرفته‌اند و واکسن نزده ها، ایجاد می‌شود و نمی تواند مرگ آور باشد.

وب‌گاه منیبان

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میانگین غلظت ذرات معلق در تهران، اهواز، مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، ایلام، سنندج، یاسوج، همدان، خرم آباد، اراک، کرج و کرمانشاه، 6 برابر بالاتر از میانگین سازمان جهانی بهداشت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره موارد غیر عادی ابتلای کودکان به هپاتیت و ارتباط آن با واکسن کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که در طول دو سال اول پاندمی، حدود 15 میلیون مرگ بیش از حد انتظار در سراسر جهان رخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطر مرگ ناشی از سرطان پروستات در مردانِ دارای اضافه وزن بیشتر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان معتقدند که خطر مرگ ناشی از سرطان پروستات در مردانِ دارای اضافه وزن بیشتر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور در برنامه تلویزیونی، در پاسخ به این سوال که آیا کرونا به پایان رسیده است، اظهار کرد: متاسفانه دچار سوءتفاهم جهانی شده‌ایم و برخی رسانه‌ها به غلط این موضوع را در دنیا ترویج کرده‌اند که کرونا به پایان رسیده، ولی در واقع کرونا تمام نشده است. به گزارش خبرگزاری مهر، وی با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت با چهره و سیمای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمار ابتلا و فوتی‌های کرونا به کمترین میزان خود در کشور رسید؛ طوری که در دو روز 14 و 15 اردیبهشت تنها هفت مورد مرگ ناشی از کرونا گزارش شد و در حال حاضر یران در شرایط طلایی قرار دارد و الان بهترین زمان برای تکمیل واکسیناسیون است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آسیب‌ها و خطرات بحران آلودگی هوا را نمی‌توان کمتر از پاندمی کرونا دانست، زیرا شاید کرونا خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کنیم، برود، اما هوای آلوده همیشه ما را آزار می‌دهد.

وب‌گاه الف

وزارت بهداشت: با وجود شیوع هپاتیت کودکان در چند کشور، تاکنون هیچ موردی در ایران گزارش نشده، اما نظام مراقبتی آن تعریف و به مراکز درمانی ابلاغ شده است