دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه گسترش

سازمان جهانی بهداشت (WHO) نقش کووید -19 را در معمای هپاتیت حاد کودکان بررسی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور از طراحی جدولی برای استخراج ارزش غذاهای بومی مناطق مختلف کشور خبر داد و گفت: در این طرح بررسی می‌شود که مردم هر منطقه چه غذایی را با چه ارزشی به بدن خود می‌رسانند و با کمک این داده‌ها می‌توان بهترین فرمولاسیون ترکیبات را ارایه داد.

وب‌گاه فرارو

ولی زاده می‌گوید: «ما در وزارت صنعت در ستاد کشوری کنترل دخانیات مصوب کرده‌ایم که این سیگار‌های باریک که مردم فکر می‌کنند ضرر کمتری دارد و حتی پرستیژ شده برای برخی مصرف کنندگان را از این شکل ظاهری خارج و به شکل واحدی عرضه کنند. همچنین از تعابیر گمراه کننده روی بسته بندی‌ها استفاده نشود و عطر و طعمی هم در تولید این محصولات به کار برده نشود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کرونا اسفند 98 همچون میهمانی ناخوانده وارد شد و رنگ زندگی خیلی از مردم جهان را تغییر داد؛ آمد و مرگ‌ها و گرفتاری‌هایی را رقم زد و در زمره همه‌گیری های بزرگ تاریخ قرار گرفت؛ هرگز تصور نمی‌کردیم ویروسی که با چشم دیده نمی‌شود، اینگونه دنیا را تسخیر کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیل گیتس، یکی از ثروتمندترین مردان جهان و حامی مالی بزرگ تلاش‌ها برای مقابله با پاندمی، در توییتر اعلام کرد عوارض ملایمی از ابتلا به کووید 19 داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیل گیتس، یکی از ثروتمندترین مردان جهان و حامی مالی بزرگ تلاش‌ها برای مقابله با پاندمی، در توییتر اعلام کرد عوارض ملایمی از ابتلا به کووید 19 داشته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

طی روزهای اخیر مواردی از ابتلا به یک بیماری کبدی در جهان مشاهده شده اند که کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد.

وب‌گاه فرارو

سازمان جهانی بهداشت تأکید کرده است بیشتر این کودکان نیازمند پیوند جدی کبد هستند؛ چیزی که این کودکان قادر به انجام آن نیستند.

خبرگزاری دانا

همزمان با هفته سلامت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه برای کودکان اتباع خارجی افغانستانی و پاکستانی در برابر بیماری فلج اطفال در البرز آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبعات ناشی از حوادث را برای جامعه بسیار گران توصیف کرد و گفت: بین 10 تا 15 درصد از درآمد ناخالص ملی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم، صرف هزینه‌های ناشی از سوانح می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

طبق گزارش‌ها این زن 36 ساله بر اثر "میوکاردیت" حاد قلبی که از عوارض جانبی واکسن کرونای فایزر بوده, جان خود را از دست داده است.

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه‌روز گذشته 302 هزار و 725 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و 667 نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه 55 آنلاین

آسیب‌ها و خطرات بحران آلودگی هوا را نمی‌توان کمتر از پاندمی کرونا دانست، زیرا شاید کرونا خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کنیم، برود، اما هوای آلوده همیشه ما را آزار می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رعایت رژیم غذایی مناسب، برخورداری از یک سبک زندگی سالم و سرمایه گذاری روی آن عواملی است که سلامت کلی فرد را تعیین می کند و در مقابل عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به بروز بیماری های مزمن شود.

خبرگزاری دانا

رضا رنجبر توتونچی گفت: بعد از تحقیق و پژوهش طولانی مدت به محصولی دست یافتیم که دانش و تخصص آن فقط در دست شرکت‌های مطرح آمریکایی و اروپایی بود اما ما با تخصص و تلاش نخبگان جوان ایرانی و بومی خودمان توانستیم به علمی که حتی اجازه تحقیق در باره آن را به دیگر کشورها نمی دادند را بدست آوریم و تنها با 10 درصد قیمت تمام شده جهانی آن را بسازیم.