دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر 300 مورد ابتلا به هپاتیت حاد بدون شناخت منشا آن وجود دارد که کودکان در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج یک تحقیق گسترده که روز پنجشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که خطر مرگ ناشی از سرطان پروستات در مردان دارای اضافه وزن بیشتر است.

خبرگزاری تسنیم

نتایج یک تحقیق گسترده که روز پنجشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که خطر مرگ ناشی از سرطان پروستات در مردان دارای اضافه وزن بیشتر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان جهانی بهداشت (WHO) از شناسایی حدود 300 کودک مبتلا به هپاتیت حاد در 20 کشور جهان خبر می‌دهد. بیماری‌ای که از آمریکا و انگلیس آغاز شد، اما اکنون پای آن به جنوب شرق آسیا هم رسیده است.

وب‌گاه گسترش

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری کردستان گفت: سرمایه گذاری در حوزه سلامت آموزش و پرورش سلامت جامعه را در آینده تضمین می کند.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده است، گفت: طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت با چهره و سیمای جدیدی از کرونا مواجه هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علویان رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ در نشست خبری اولین همایش جامع کووید -19 گفت: کرونا بد بود، اما بدتر از کرونا، حاکمان و تصمیم‌گیرانی بودند که اشتباهات فاحشی کردند که منجر به عدم قرنطینه سریعتر، واکسیناسیون دیرتر و... شد و باید روزی به عملکرد این حاکمان و تصمیم‌گیران رسیدگی شود وی ادامه داد: کرونا به همه کشور‌های جهان نشان داد که باید...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده است، گفت: طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت با چهره و سیمای جدیدی از کرونا مواجه هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از فردا شنبه عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سالیانه برای کودکان اتباع خارجی در برابر بیماری فلج اطفال در استان آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نتایج یک مطالعه آماری گسترده نشان می‌دهد که خطر مرگ ناشی از سرطان پروستات در مردانِ دارای اضافه وزن بیشتر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شیب ابتلا به دیابت نه تنها در ایران، بلکه در تمام کشور‌های جهان رو به افزایش است، سازمان جهانی بهداشت گزارش می‌دهد از هر 10 نفر، یک نفر دیابتی است و پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2045 از هر هشت نفر یک نفر به دیابت مبتلا باشد؛ بنابراین شیب تند ابتلا به دیابت را در سراسر جهان در پساکرونا شاهدیم. آمار‌های جهانی گویای آن است که بیش از 6.7 درصد از مرگ‌ومیر‌های...

وب‌گاه عصر ایران

سازمان جهانی بهداشت امروز (پنجشنبه) در تازه‌ترین گزارش خود از برآورد تعداد قربانیان بیماری کووید 19 در سراسر جهان، خبر داد: همه‌گیری کووید -19 در پایان سال 2021 عامل مرگ 13 میلیون و 300 هزار تا 16 میلیون و 600 هزار نفر شد که این تعداد بسیار بیشتر از تعداد مرگ‌های رسمی ثبت‌شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که نزدیک به 300 مورد احتمالی کودکان مبتلا به هپاتیت حاد در 20 کشور در سراسر جهان شناسایی شده است.