دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه فرارو

به گفته مسوولان وزارت بهداشت ضعف واکسیناسیون سرخک در کشور‌های همسایه بویژه در افغانستان و پاکستان باعث شیوع و انتقال این بیماری به کشور شده است.

وب‌گاه الف

به گفته برخی متخصصان ممکن است ایران در پایان سال میلادی جاری، وارد مرحله پایان کرونا شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزش، روزشمار هفته سلامت و ورزش را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

طبق گزارش مقامات بهداشتی آمریکا در روز جمعه, تاکنون هیچ ارتباطی بین ویروس کرونا و ابتلا به هپاتیت وجود نداشته و نوعی آدنوویروس جدید مشاهده شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، روزشمار هفته سلامت و ورزش را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

از چند ماه پیش براساس بررسی وضعیت جهانی، به این نتیجه رسیدم که تا پایان سال 2022، جهان در مسیر پایان پاندمی قرار می‌گیرد، اما این به معنی رها شدن از ویروس نیست، چرا که این ویروس به‌صورت هایپرآندمیک در برخی کشورهای آفریقایی، آسیای جنوب شرقی و دیگر کشورهایی که موج و درگیری بیماری در آن‌ها کمتر بوده، وجود خواهد داشت و می‌تواند افراد زیادی را مبتلا کند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان بهداشت جهانی هشدار می‌دهد که جهان به طور فزاینده‌ای نسبت به انتقال کووید بی تفاوت است. به نقل از دیلی‌میل، سازمان بهداشت جهانی هشدار می‌دهد که جهان به طور فزاینده‌ای نسبت به انتقال کووید بی تفاوت است، حتی با وجود گزارش کمترین مجموع مرگ و میر هفتگی از زمان شروع همه گیری نباید چنین برداشتی شود که همه گیری این بیماری کاهش یافته است. تدروس...

وب‌گاه فرارو

تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که هنوز برای عقب‌نشینی از برخی آزمایش‌ها و نظارت‌های کووید خیلی زود است.

خبرگزاری دانا

سازمان جهانی بهداشت هشدار می‌دهد که جهان به طور فزاینده‌ای نسبت به انتقال کووید کور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از غم‌انگیزترین بخش‌های کرونا، ایامی بود که شمار فوتی‌های ما تا روزی709نفر افزایش یافته بود و مسئولین و حامیان دولت قبل علت افزایش فوتی‌ها را نپیوستن کشورمان به FATFو وجود تحریم‌ها عنوان می کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان جهانی بهداشت هشدار می‌دهد که جهان به طور فزاینده‌ای نسبت به انتقال کووید کور است.

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان بهداشت می‌گویند کشور آفریقای جنوبی شاهد افزایش سریع موارد کووید19 است که ناشی از نسخه دیگری از ویروس کرونا است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شعار هفته جهانی واکسیناسیون «زندگی طولانی برای همه» انتخاب شد، در ایران واکسیناسیون اکنون در سطح کشورهای پیشرفته دنیاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ برخی از بیماری‌ها مثل بیماری «سرخک» تنها مختص اختصاص آن است و خطرات ابتلاء به آن تنها انسان‌ها را تهدید می‌کند و این روزها خبر ابتلاء برخی از کودکان به این بیماری در کشور به گوش می‌رسد. به گفته کارشناسان عامل شیوع بیماری سرخک به کشور، ورود آن از مرزهای مشترک ایران با دیگر کشورهای همسایه رخ داده و عمده موارد ابتلاء کودکان...