دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون وزیر بهداشت با اشاره به روند مدیریت کرونا در کشور، گفت: اثر واکسن‌ها بعد از چند ماه کاهش می‌یابد و با توجه به بروز زیرگونه‌هایی از کرونا و همچنین پیش‌بینی سازمان جهانی بهداشت که ممکن است جهان موج جدیدی از ویروس را در تابستان تجربه کند، امیدواریم مردم تزریق واکسن را در برنامه خودشان قرار دهند و کسانی که نوبت آخر واکسن خود را نزده‌اند حتما برای تزریق اقدام کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر بهداشت با اشاره به روند مدیریت کرونا در کشور، گفت: با پیش‌بینی سازمان جهانی بهداشت ممکن است جهان موج جدیدی از ویروس را در تابستان تجربه کند.

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه "همچنان درخواست وزارت بهداشت از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است"، اظهار کرد: اکنون از مردم درخواست داریم برای پوشش واکسیناسیون اقدام کنند و کسانی که هنوز واکسن نزده‌اند یا تکمیل واکسیناسیون آن‌ها انجام نشده است، خود را واکسینه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر بهداشت با اشاره به روند مدیریت کرونا در کشور، گفت: اثر واکسن‌ها بعد از چند ماه کاهش می‌یابد و با توجه به بروز زیرگونه‌هایی از کرونا و همچنین پیش‌بینی سازمان جهانی بهداشت که ممکن است جهان موج جدیدی از ویروس را در تابستان تجربه کند، امیدواریم مردم تزریق واکسن را در برنامه خودشان قرار دهند و کسانی که نوبت آخر واکسن خود را نزده‌اند حتما برای تزریق اقدام کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج یک تجزیه و تحلیل جدید نشان می‌دهد که عفونت‌های بیمارستانی و مقاوم به آنتی بیوتیک در طول پاندمی کووید 19 افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: طبق پیش بینی سازمان جهانی بهداشت، اگر شیوه نامه‌ها رعایت نشوند در تابستان با موج جدید کرونا مواجه خواهیم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تغییر سبک زندگی در دنیای مدرن، بیشتر ما بخشی از غذا یا تمام غذاهایمان را از غذاهای فرآوری شده تهیه می‌کنیم اما این مواد غذایی معمولا سالم نیستند و ضررهای زیادی برای سلامت جسم دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق تحلیل های جدید محققان، افزایش مقاومت آنتی بیوتیکی در بیمارستان‌ها به ویژه در میان بیماران مبتلا به کرونا افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک اپیدمیولوژیست گفت: روند بیماری کووید 19 در کشور همچنان کاهشی است که این موضوع نشان می‌دهد افزایش موارد سرپایی که بعد از تعطیلات نوروزی داشتیم، بیشتر ناشی از افزایش مراجعه بوده، نه افزایش ابتلا.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود اینکه روند بیماری کرونا در ایران همچنان کاهشی است، اما شاهد افزایش موارد سرپایی بعد از تعطیلات نوروزی بودیم که بیشتر ناشی از افزایش مراجعه بوده، نه افزایش ابتلا.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نتایج یک تجزیه و تحلیل جدید نشان می‌دهد که عفونت‌های بیمارستانی و مقاوم به آنتی بیوتیک در طول پاندمی کووید 19 افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزارت بهداشت اندونزی روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که سه کودک در این کشور در ماه آوریل بر اثر ابتلا به هپاتیت حاد، جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

بیشتر مبتلایان به سرخک گروه سنی زیر 10 سال هستند و ضرورت دارد خانواده‌ها واکسن سرخک فرزندان خود را درگروه سنی12 تا18 ماهگی تزریق کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «علی اسداللهی امین» با اشاره به شایعاتی که در خصوص اعلام پایان کرونا از طرف سازمان جهانی بهداشت منتشر شده، عنوان کرد: این سازمان پایان کرونا را اعلام نکرده و فقط گفته در آمریکا به اتمام رسیده، اما این به معنی پایان کرونا نیست، همان‌طور که در خبر‌ها هم داشتیم که در استرالیا دو سویه جدید پیدا شده و در شهر‌هایی از چین نیز پاندمی آغاز شده است، البته...