دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایسنا

یک متخصص پاتولوژی گفت: بر خلاف جهش‌های قبلی کرونا اختلال حس چشایی و بویایی در سویه اُمیکرون کمتر شایع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس شبکه بیماری‌های ویروسی ایران تاکید کرد: تا زمانی که همه جمعیت دنیا علیه ویروس کرونا واکسن تزریق نکنند و به عبارتی کانون‌های پراکنده غیر واکسینه وجود داشته باشد، احتمال بروز سویه‌های جدید این ویروس همچنان وجود دارد.

خبرگزاری دانا

از ساده انگاری کرونا گرفته تا بوسیدن و در آغوش‌کشیدن هم در اختتامیه جشنواره فیلم فجر نکته قابل توجهی بود که بین نسل هنرمندان امروز با نسل هنرمندان گذشته که در مخاطرات پیش قراول بودند دیوار تمایز و تفاوت می کشید.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: در صورتیکه حدود 70 درصد از مردم جهان در برابر کروناویروس واکسینه شوند، مرحله حاد همه‌گیری کووید -19 ممکن است امسال به پایان برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تب لاسا یک بیماری ویروسی ناشی از ویروس لاسا است که بیشتر در کشورهای غرب آفریقا از جمله نیجریه، سیرالئون، مالی، لیبریا و گینه شایع است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول 24 ساعت گذشته، 133 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 133 هزار و 570 نفر رسید.

خبرگزاری تسنیم

تنها در یک هفته اخیر، تعداد بیماران بستری کرونامثبت در کشور دو برابر شده و 247 شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری دانا

عقدک گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی مانند استفاده از 20 درصد فضاهای بسته در 90 دقیقه به زودی ایجاد خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که سرگیجه یکی از علائم اولیه عفونت ناشی از زیرسویه امیکرون است.

وب‌گاه الف

سازمان جهانی بهداشت (WHO) یک داروی آرتریت را به فهرست داروهای کووید -19 در شرایطی که علائم بیماری شدید است، اضافه کرد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) یک داروی آرتریت را به فهرست داروهای کووید -19 در شرایطی که علائم بیماری شدید است، اضافه کرد.

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران با انجام یک مطالعه عنوان کردند که شیوع باقی‌مانده آنتی‌بیوتیک در گوشت طیور در ایران بالا است و بیشترین میزان آنتی‌بیوتیک در کبد و کم‌ترین میزان آن در عضله ران شناسایی شده است.

خبرگزاری دانا

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت روز جمعه اعلام کرد در صورتی که حدود 70 درصد از جمعیت جهان در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند، فاز حاد همه گیری ممکن است تا اواسط سال جاری به پایان رسد.

خبرگزاری ایسنا

آژانس امنیت بهداشت انگلیس می‌گوید: دو نفر در این کشور به "تب لاسا" مبتلا شده‌اند و در عین حال به گفته مقام‌های بهداشتی، یک فرد دیگر هم مشکوک به این بیماری است و بیمار تحت بررسی‌های بیشتر قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، نوشت: دبیرکل سازمان جهانی بهداشت روز جمعه اعلام کرد در صورتی که حدود 70 درصد از جمعیت جهان در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند، فاز حاد همه گیری ممکن است تا اواسط سال جاری به پایان رسد.