چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از 7 هزار آمریکایی به ویروس کرونا، شمار مبتلایان این کشور به 49 میلیون و 50 هزار نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرماندار ایالت نیویورک به دلیل افزایش شمار بیماران مبتلا به کووید -19 و افزایش بستری در بیمارستان بر اثر این بیماری وضعیت فاجعه اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) سویه جدید کروناویروس را «اومیکرون» نام نهاد و در فهرست سویه های نگران‌کننده بیماری کووید -19 طبقه بندی کرد.

خبرگزاری ایسنا

قیمت نفت در معاملات روز جمعه در واکنش به ظهور واریانت جدید ویروس کرونا که سرمایه گذاران را به وحشت انداخت و به نگرانی‌ها نسبت به وضعیت اشباع عرضه در سه ماهه نخست اضافه شد، 10 دلار در هر بشکه سقوط کرد که بزرگترین ریزش یک روزه از آوریل سال 2020 بود.

خبرگزاری تسنیم

مسئول آموزش همگانی و ارتقای سلامت بیمارستان مسیح دانشوری درباره راهکارهای بهبود وضعیت تنفسی و تنگی نفس پس از بهبودی یافتن از بیماری کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

یک مقام بلندپایه در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که از روز دوشنبه سفر از مبدأ هشت کشور آفریقای جنوبی، بوتسوانا، زیمبابوه، نامیبیا، لسوتو، اسواتینی، موزامبیک و مالاوی ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه مونترال واقع در استان کبک کانادا دریافتند میزان مواد ژنتیکی ویروس SARS-CoV-2 در جریان خون، یک شاخص قابل اعتماد برای شناسایی بیمارانی است که بر اثر آلودگی ویروسی جان خود را از دست می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان بهداشت جهانی (WHO) نوع جدیدی از ویروس کرونا که در آفریقای جنوبی شناسایی شده را به عنوان "نوع نگران‌کننده" ویروس کرونا طبقه‌بندی کرد.

خبرگزاری دانا

فرماندار ایالت نیویورک به دلیل افزایش شمار بیماران مبتلا به کووید -19 و افزایش بستری در بیمارستان بر اثر این بیماری وضعیت فاجعه اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا اعلام کرد خطر مرده زایی در زنان بارداری که واکسن کرونا دریافت نکرده اند بیشتر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان انگلیسی زنگ خطر را در مورد این نوع جدید از کووید به صدا درآورده‌اند؛ گمان می‌رود سویه جدید کووید 19 در بوتسوانا ظاهر شده و جهش یافته‌ترین نسخه ویروس تاکنون است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بهداشت جهانی به افراد واکسینه شده هشدار داد که در دام احساس امنیت کاذب نیفتند.