چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هنوز موردی از واریانت "امیکرون" کرونا در کشور شناسایی نشده است، در عین حال از افرادی که هنوز برای واکسیناسیون علیه این بیماری اقدام نکرده‌اند، خواست که سریع‌تر برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از اسپوتنیک نیوز، نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: دلیلی برای ترس و وحشت در مورد سویه کروناویروس امیکرون وجود ندارد زیرا این سویه هنوز ناشناخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: اکنون 160 میلیون واکسن کرونا در ایران وجود دارد.

وب‌گاه الف

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: دلیلی برای ترس و وحشت در مورد سویه کروناویروس امیکرون وجود ندارد زیرا این سویه هنوز ناشناخته است.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایسنا

سرخک یک عفونت دوران کودکی و یکی از بیماری‌های کشنده در کشورهای در حال توسعه است. پیش از این سرخک بسیار رایج بود اما واکسیناسیون به مهار آن کمک کرد و حتی میزان بروز آن در کودکان بسیاری از نقاط جهان کاهش یافت.

خبرگزاری ایسنا

حدود دو سال است که جهان در حال مبارزه با ویروسی موسوم به "کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2" است که باعث بیماری به نام "کووید -19" می‌شود. تاکنون سویه‌های مختلفی از این ویروس شناسایی شده‌اند و آخرین سویه خطرناک این بیماری که "امیکرون" نام گرفته نیز در آفریقای جنوبی شناسایی شده است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: دلیلی برای ترس و وحشت در مورد سویه کروناویروس امیکرون وجود ندارد زیرا این سویه هنوز ناشناخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، از آنجا که تا کنون تنها 25 درصد جمعیت آفریقای جنوبی در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند، تدروس آدهانوم مدیر کل سازمان جهانی بهداشت در صفحه توییترش نوشت، ظهور اومیکرون «نشان می‌دهد ما باید هر چه سریعتر برابری در واکسن‌ها را تسریع کنیم و از آسیب پذیرترین افراد در همه نقاط (جهان) محافظت کنیم». سازمان جهانی بهداشت به دنبال توصیف گونه اومیکرون به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: چهار میلیون مهاجر افغانستانی در ایران فارغ از ملیت و وضعیت اقامت، خدمات واکسیناسیون علیه کرونا را دریافت می‌کنند و این دستاورد بزرگی برای ایران است.

خبرگزاری ایسنا

"امیکرون"، نام یک سویه از ویروس کروناست که اخیرا در بوتساوانا در جنوب آفریقا شناسایی شده و به نظر می‌آید در این کشور به ویژه در استان شمالی گائوتنگ با دو کلانشهر پرتوریا و ژوهانسبورگ، شیوع یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دکتر آنجلیک کوئتزی (Angelique Coetzee) که برای نخستین بار مسئولان آفریقای جنوبی را از بروز سویه جدید ویروس کرونا مطلع ساخت، دیروز (6 آذر) به روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف گفت که اوائل ماه جاری میلادی هنگام معاینه بیمارانش برای نخستین بار با علائمی روبرو شد که در آن زمان با عقل جور در نمی‌آمد. از جمله این بیماران، جوانانی بودند که از خستگی مفرط...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان نحوه حمایت ویروس هپاتیت بی از رشد و بقای سرطان کبد را شناسایی کردند و دریافتند ویروس هپاتیت بی فرایند تغییر ژنتیکی سلول‌های کبد را تا 20 سال قبل از تشخیص سرطان، آغاز می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: سازمان جهانی بهداشت WHO سویه جدید کروناویروس را «اومیکرون» نام نهاد و در فهرست سویه‌های نگران‌کننده بیماری کووید -19 طبقه‌بندی کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طرح شهید سلیمانی را در پیشگیری و کنترل کرونا بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: این طرح دستاوردهای خوبی در مهار بار بیماری و کاهش مراجعات به مراکز درمانی داشته و باید ادامه باید.