چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

تعدادی از کشورهای اروپایی و آسیایی پروازهای خود را به سمت جنوب آفریقا پس از اعلام مقامات درباره شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در این منطقه، لغو کردند.

خبرگزاری ایسنا

مقامات بهداشتی استرالیا امروز (جمعه) اعلام کردند در حال بررسی‌های بیشتر روی سویه جدید ویروس کرونا هستند که به تازگی در آفریقای جنوبی شناسایی شده و در صورت لزوم، محدودیت هایی از جمله بستن مرزهای استرالیا به روی مسافران از این کشور آفریقایی را اعمال خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بهداشت جهانی با افزایش همه گیری کرونا در اروپا، نسبت به «حس امنیت کاذبی» که در افراد واکسینه شده علیه کووید -19 ایجاد می شود، ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) در پی شناسایی و گسترش سویه جدید کروناویروس در آفریقای جنوبی و بوتسوانا، امروز (جمعه) جلسه ای اضطراری تشکیل خواهد داد.

وب‌گاه الف

بهای جهانی نفت روز جمعه در پی نگرانی از کاهش رشد اقتصادی کشورها به علت اوجگیری دوباره همه گیری سویه جدید کرونا و عرضه مازاد در سه ماهه نخست سال آینده (2022) به پائین ترین میزان در چند ماه اخیر یعنی کمتر از 80 دلار برای هر بشکه کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهای جهانی نفت روز جمعه در پی نگرانی از کاهش رشد اقتصادی کشورها به علت اوجگیری دوباره همه گیری سویه جدید کرونا و عرضه مازاد در سه ماهه نخست سال آینده (2022) به پائین ترین میزان در چند ماه اخیر یعنی کمتر از 80 دلار برای هر بشکه کاهش یافت.

وب‌گاه عصر ایران

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 104 میلیون و 284 هزار و 578 دز رسید.

وب‌گاه عصر ایران

از سویه جدید که با B.1.1.529 شناخته می‌شود تاکنون تنها کمتر از 60 مورد در در آفریقای جنوبی، بوتسوانا و هنگ کنگ شناسایی شده

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بهداشت جهانی امروز جمعه برای ارزیابی نوع جدید ویروس کرونا در آفریقای جنوبی تشکیل جلسه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سویه جدیدی از ویروس کرونا به تازگی در کشور آفریقای جنوبی شناسایی و موجب نگرانی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تشدید بحران شیوع کرونا در آلمان، نمایشگاهی از آثار «یوهانس ورمیر» را که پیش از برگزاری دو بار به دلیل مشابه لغو شده بود، بیش از دو هفته تعطیل کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تا به امروز 22 تن تنها در آفریقای جنوبی به این سویه از کروناویروس مبتلا شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در پی شناسایی و گسترش سویه جدید کروناویروس در آفریقای جنوبی و بوتسوانا، امروز (جمعه) جلسه ای اضطراری تشکیل خواهد داد.