چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری میزان

نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، گفت: برنامه واکسیناسیون در ایران فراتر از پیش بینی ها بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیرکل نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود اتباع غیر ایرانی از 8 کشور آفریقایی به کشور و قرنطینه دو هفته ای اتباع کشورمان خبر داد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه خوشبختانه تا امروز موردی از ویروس جهش یافته جدید در ایران گزارش نشده است، گفت: مردم باید مراقبت کنند تا گرفتار بیماری نشویم و فکر نکنند کرونا تمام شده است.

خبرگزاری مهر

مدیرکل نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود اتباع غیر ایرانی از 8 کشور آفریقایی به کشور و قرنطینه دو هفته ای اتباع کشورمان خبر داد.

خبرگزاری میزان

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی گفت: عمدتا پرواز مستقیمی از ایران به کشور‌های آفریقایی وجود ندارد بنابراین مسافرینی که ممکن است به هر دلیلی با پرواز‌های غیرمستقیم وارد ایران شوند اگر خارجی باشند قطعا ورودشان از 8 کشور اعلامی ممنوع است.

خبرگزاری ایسنا

مقامات هلند در پی ثبت رکورد موارد ابتلا به کووید19 و نگرانی ها در مورد سویه امیکرون، برخی محدودیت های جدیدی را در این کشور وضع کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیته علمی کشوری کرونا با بیان علت طبقه‌بندی کردن ویروس جهش‌یافته آفریقایی در دسته نگران‌کننده، گفت: راهکار پیشگیری از ابتلا به این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

خبرگزاری میزان

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هنوز موردی از واریانت "امیکرون" کرونا در کشور شناسایی نشده است، در عین حال از افرادی که هنوز برای واکسیناسیون علیه این بیماری اقدام نکرده‌اند، خواست که سریع‌تر برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هنوز موردی از واریانت "امیکرون" کرونا در کشور شناسایی نشده است، در عین حال از افرادی که هنوز برای واکسیناسیون علیه این بیماری اقدام نکرده‌اند، خواست که سریع‌تر برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

وب‌گاه تابناک

پنج‌شنبه صبح وزیر بهداشت آفریقای جنوبی از شناسایی سویه جدید کرونا خبر داد که قابلیت انتشار بالایی دارد و جهش‌های آن بسیار زیاد است. موضوعی که باعث نگرانی دنیا است این موضوع است که این سویه جدید واکسن گریز باشد. در پی این رویداد سازمان جهانی بهداشت موضع گرفت و برخی کشور‌ها ورود از کشور‌های آلوده را ممنوع کردند. ما هم به دنبال رصد ویروس هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر بهداشت گفت: از مردم درخواست داریم واکسن‌های خود را به موقع تزریق کنند و اگر کرونا ادامه پیدا کند واکسن کرونا مانند واکسن آنفلوآنزا باید سالانه تزریق شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: تا به امروز موردی از ابتلا به سوید جدید کرونا که در آفریقای جنوبی شایع شده، در کشور گزارش نشده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیته علمی کشوری کرونا با بیان علت طبقه بندی کردن ویروس جهش‌یافته آفریقایی در دسته نگران‌کننده، گفت: راهکار پیشگیری از ابتلا به این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دکتر احسان مصطفوی، اپیدمیولوژیست و رییس مرکز تحقیقات بیماری های نوپدید و بازپدید انستیتو پاستور ایران به عضویت گروه مشاورین فنی بیماری های آربوویروسی سازمان جهانی بهداشت برای کنترل بیماری های ویروسی منتقله از حشرات در جهان درآمد.