چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان جهانی بهداشت تخمین می‌زند که 42 درصد از کودکان زیر 5 سال و 40 درصد زنان باردار در سراسر جهان کم‌خون هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتخاب سبک زندگی و عادت‌های روزمره بر احتمال بروز سکته مغزی تاثیرگذار است. رژیم غذایی پرنمک، کم‌خوابی، کم تحرکی، استعمال دخانیات و الکل مهمترین عادت‌هایی هستند که فرد را مستعد سکته مغزی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - 12 دستگاه تجهیزات پزشکی پیشرفته به ارزش 203 میلیارد ریال در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی بیرجند به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: به کل تولیدکنندگان ایرانی واکسن کرونا برای توسعه خطوط تولید 130 میلیون یورو ارز دولتی اختصاص داده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، جان‌باختگان و واکسیناسیون کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاونت مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی برنامه توزیع واکسن کرونا در ایران و سایر کشورها پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی برنامه توزیع واکسن کرونا در ایران و سایر کشورها پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

کتاب «کرونا و ارتباطات سیاسی» با ترجمه مسعود میرزایی و بهجت عباسی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی برنامه توزیع واکسن کرونا در ایران و سایر کشورها پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه طرح در محدودیت‌های هوشمند که از ابتدای آذر اجرا می‌شود، افرادی که واکسن تزریق کرده‌اند، آزادی عمل بیشتری خواهند داشت، گفت: امروز جلسه کارشناسی درباره منع تردد شبانه در وزارت کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

مسئول اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اعلام اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر از اتباع غیرایرانی یک دز واکسن کرونا و بیش از 300 هزار نفر دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند و این روند ادامه دارد، گفت: تا این لحظه هیچ واکسنی از مکانیسم بشر دوستانه سازمان بهداشت جهانی برای اتباع غیر ایرانی و پناه‌جویان ساکن در ایران ارسال نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، واکسیناسیون سراسری نقطه آغازی بود که جامعه را از آن نگرانی و ترس اجتماعی که بر اثر کرونا به‌وجود آمده بود خارج کرد و نوید زندگی دوباره‌ای در جامعه داد؛ برای ادامه این روند، مهار کرونا و بازگشت به زندگی قبل از آن لازم است ضمن رعایت پروتکل‌های لازم مانند استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی دز سوم و یادآور برای بخش قابل توجهی تزریق شود؛ بیش از 15...

وب‌گاه عصر ایران

در این بین تنها دولت هند یک میلیون دز واکسن بهارات برای تزریق به 500 هزار تبعه غیرایرانی به جمهوری اسلامی ایران هدیه کرده است که این واکسن‌ها به شکل نشان‌دار در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای مهار کرونا و بازگشت به زندگی قبل از آن لازم است ضمن رعایت پروتکل‌های لازم مانند استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی دز سوم و یادآور برای بخش قابل توجهی تزریق شود.