چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

افسردگی اختلال ذهنی رایجی است که تقریبا 5 درصد از جمعیت بزرگسالان سراسر دنیا را به خود گرفتار کرده است و در این میان زنان تقریبا دو برابر از مردها به این اختلال مبتلا می‌شوند.

خبرگزاری دانا

دبیرکل سازمان ملل از رهبران گروه 20 خواست از طرح های سازمان جهانی بهداشت برای واکسینه کردن 40 درصدی و 70 درصد مردم جهان تا پایان سال جاری و آینده میلادی علیه بیماری همه گیر کووید -19 حمایت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه شماره 2 به ارائه برخی توصیه ها و اصول واکسیناسیون مادران باردار پاسخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه ای به ارائه برخی توصیه ها و اصول واکسیناسیون مادران باردار پاسخ داد.

وب‌گاه عصر ایران

8. توصیه می شود بانوانی که قصد بارداری دارند، در صورتی که در اولویت دریافت واکسن قرار گرفته اند، واکسن سینوفارم دریافت کنند.

وب‌گاه فرارو

واکسن سینوفارم ویروس غیر فعال است و بنا به توصیه سازمان جهانی بهداشت (با توجه به خطرات تهدید کننده سلامت مادر در صورت ابتلا به کووید19) به مادران باردار قابل توصیه است.

خبرگزاری ایسنا

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه ای به ارائه برخی توصیه ها و اصول واکسیناسیون مادران باردار پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از دو دهه تحقیقات پیش بالینی، مرحله اول آزمایش‌های بالینی واکسن پیشگیری از سرطان سینه آغاز شد. این واکسن پروتئینی را هدف قرار می‌دهد که با سرطان‌های سینه سه‌گانه منفی بیان می‌شود.

خبرگزاری دانا

عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: واکسن‌های سینوفارم و پاستوکووک که در حال حاضر به نوجوانان بین 12 تا 18 سال تزریق می‌شوند، دارای مستندات کافی علمی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد درمان با داروهای کاهنده کلسترول خون (استاتین‌ها) بهبودی را در افراد مبتلا به کرونا شدید افزایش نمی‌دهد و ممکن است خطر مرگ ناشی از این ویروس در این افراد افزایش یابد. این در حالی است که پیش از این کاهش 12 درصدی مرگ بیماران با مصرف این دارو مطرح شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: واکسن های سینوفارم و پاستوکووک که در حال حاضر به نوجوانان بین 12 تا 18 سال تزریق می شود، دارای مستندات کافی علمی بین المللی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: واکسن های سینوفارم و پاستوکووک که در حال حاضر به نوجوانان بین 12 تا 18 سال تزریق می شود، دارای مستندات کافی علمی بین المللی هستند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به این‌که در شبانه‌روز گذشته 790 بیمار در تهران بستری شده‌اند، نسبت به شکننده بودن وضعیت کرونا در تهران هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه جمعیت سالمندان تا چند سال دیگر به 30 درصد می‌رسد، گفت: ما طبیب‌ایم و صنعتگر و تاجر و سیاستمدار نیستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان آمریکایی با پیوند سلول‌های عضلانی مهندسی‌شده موفق به جذب گلوکز و درمان دیابت نوع دو شدند.