چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران کمیته اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی تهران با بررسی مستندات و شواهد عنوان کردند: در حال حاضر هیچ خطری برای دریافت واکسن کووید -19 برای افرادی که باردار بوده و یا قصد بارداری دارند، وجود ندارد. زنان باردار در صورت ابتلا، بیشتر در معرض فرم شدید بیماری کووید 19 ناشی از نوع دلتا هستند. به همین دلیل در موقع افزایش نوع دلتا، همه زنان باردار باید واکسن کووید...

وب‌گاه فرارو

پرسش مهم آن است که آیا بنیاد برکت با واردات این 20 میلیون دوز واکسن می‌خواهد آن را به نام واکسن برکت توزیع کند یا فقط منافع اقتصادی این واردات مدنظر بنیاد برکت است؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که واکسینه شده‌اند نیز می‌توانند نوع دلتا کووید -19 را منتقل کنند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که تدروس آدهانوم قبریسوس، دبیرکل فعلی این سازمان، تنها نامزد برای ریاست کل این آژانس سازمان ملل پس از به پایان رسیدن دوره فعلی ریاستش خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، بیماری‌های قلبی عروقی عامل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است در حالی که با روش‌هایی می‌توان احتمال بروز این بیماری‌ها را کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - شرایط کرونایی کشور بر اساس آخرین آمار بسیار متغیر و در نوسان است به گونه‌ای که هیچ گونه وضعیت پایداری برای نقاط مختلف متصور نیست و هر روز امکان افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌ها وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، جان‌باختگان و واکسیناسیون کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که ممکن است یک ویروس جدید در مقطعی ظهور پیدا کند و قابل کنترل کردن نباشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سکته مغزی با ایجاد اختلال حرکتی و ناتوانی در افراد بالغ مشکلات بسیاری را برای افراد و جامعه ایجاد می کند و از این رو شناسایی عوامل خطر و زمینه ساز این بیماری می‌تواند در پیشگیری از بروز این عارضه نقش موثری داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

این یک قطعیت بیولوژیکی است که در مقطعی، ویروس دیگری ظاهر می‌شود که ما به سادگی نمی‌توانیم آن را مهار کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در مرکز تحقیقات پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص عوارض پوستی بیماری کووید -19، عوارض پوستی واکسن‌ها و مشکلاتی که مواد ضدعفونی‌کننده برای پوست ایجاد می‌کنند، مطالعاتی در حال انجام است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که ممکن است یک ویروس جدید در مقطعی ظهور پیدا کند و قابل کنترل کردن نباشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: 65 درصد دانش‌آموزان در سنین 12 تا 18 سال دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایتخت به 48 درصد رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، "تدروس آدهانوم" دبیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که ممکن است یک ویروس جدید "در مقطعی" ظهور کند که قابل مهار نباشد و به همین دلیل خواستار تقویت و توانمند ساختن این سازمان شد. آدهانوم در جلسه وزرای بهداشت و دارایی کشور‌های عضو گروه 20 گفت: این یک قطعیت بیولوژیکی است که در مقطعی، ویروس دیگری ظاهر می‌شود که ما به سادگی نمی‌توانیم آن را مهار کنیم. دبیرکل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظارت بر دارو و غذای آمریکا مجوز استفاده از واکسن کرونا «فایزر - بایون تک» را برای کودکان پنج تا 11 ساله صادر کرد.