چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایسنا

شمار قربانیان همه گیری کووید -19 در جهان که از پنج میلیون نفر عبور کرده، در حال حاضر بسیار بدتر از سایر اپیدمی های ویروسی در قرن بیستم و بیست و یکم است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فوق تخصص نوزادان و رییس بانک شیر بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه گفت: تنها بانک شیر استان آماده دریافت شیرهای اهدایی مادران برای کمک به نوزادان محروم از شیر مادر است.

خبرگزاری تسنیم

تغذیه با شیر مادر یکی از موثرترین راه‌ها برای تضمین سلامت و بقای کودک است با این حال ابهاماتی پیرامون تغذیه با شیر مادر در دوران کرونا وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا تاجدار، رئیس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی از افزایش قیمت سیگار در سه ماهه چهارم سال خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی از افزایش قیمت سیگار در سه ماهه چهارم سال و در پی اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده سیگار خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

کالاهای قاچاق هیچ کدام از این مالیات ها را پرداخت نمی‌کنند و به رقیب جدی تولید کننده داخلی تبدیل می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی از افزایش قیمت سیگار در سه ماهه چهارم سال و در پی اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده سیگار خبر داد و گفت که احتمالا سهم بیشتری از بازار در اختیار کالای قاچاق قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ملیتا ووینوویچ، نماینده سازمان جهانی بهداشت در روسیه، اظهار کرد: کسانی که ایمنی پایینی دارند، باید در یک بازه زمانی 6 ماهه پس از واکسیناسیون علیه عفونت کروناویروس یا بهبودی پس از ابتلا به آن، دوز تقویت‌کننده واکسن دریافت کنند.

خبرگزاری ایسنا

ملیتا ووینوویچ، نماینده سازمان جهانی بهداشت در روسیه، اظهار کرد: کسانی که ایمنی پایینی دارند، باید در یک بازه زمانی 6 ماهه پس از واکسیناسیون علیه عفونت کروناویروس یا بهبودی پس از ابتلا به آن، دوز تقویت‌کننده واکسن دریافت کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «کرونا و ارتباطات سیاسی» متشکل از مجموعه‌مقالات پژوهشی 44 استاد و محقق دانشگاهی در سراسر جهان، بحران کرونا را از بعد راهبردهای ارتباطی، مدیریت بحران، روانشناسی سیاسی و مدیریت ریسک بررسی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیوع ویروس کرونا و تداوم آن برای حدود دو سال، به صنعت اجراهای زنده استرالیا خسارتی یک میلیارد دلاری تحمیل کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعات اخیر محققان دانشگاه مک‌مستر در کانادا نشان می‌دهد یک داروی ضد افسردگی ارزان قیمت نیاز به بستری شدن مبتلایان به کرونای شدید در بیمارستان را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در این روزهای کرونایی که هنوز به ایمنی جمعی نرسیده‌ایم، بازگشت به مدرسه، والدین و مراقبان دیگر کودکان مدرسه‌رو را بسیار نگران کرده است. مدارس اکنون باید بین نیازهای آموزشی، اجتماعی و احساسی دانش‌آموزان خود و سلامت و ایمنی آنها و همینطور کارکنان مدارس در میان عالم‌گیری کرونا تعادل برقرار کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آخرین یافته‌های محققان پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی نشان می‌دهد، مکمل روغن سیاه دانه به صورت خوراکی موجب کاهش درد در بیماران مبتلا به آرتروز زانو می‌شود.