چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

سازمان جهانی بهداشت تخمین می‌زند که 42 درصد از کودکان زیر 5 سال و 40 درصد زنان باردار در سراسر جهان کم‌خون هستند.

خبرگزاری ایسنا

آخرین یافته‌های محققان پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی نشان می‌دهد، مکمل روغن سیاه دانه به صورت خوراکی موجب کاهش درد در بیماران مبتلا به آرتروز زانو می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مسئول اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اعلام اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر از اتباع غیرایرانی یک دز واکسن کرونا و بیش از 300 هزار نفر دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند و این روند ادامه دارد، گفت: تا این لحظه هیچ واکسنی از مکانیسم بشر دوستانه سازمان بهداشت جهانی برای اتباع غیر ایرانی و پناه‌جویان ساکن در ایران ارسال نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان در شرایطی در ناامیدی مردم می‌دمند که طبق نطرسنجی‌ها 72 درصد مردم از عملکرد دو ماهه دولت رئیسی ابراز رضایت دارند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: براساس آمار سازمان جهانی بهداشت تعداد افرادی که از اختلالات ناشی از سلامت روان رنج می برند در سالیان اخیر افزایش پیدا کرده و در دوران شیوع کرونا این آمار بیشتر هم شده است.

خبرگزاری تسنیم

آیین رونمایی از کتاب "آب پرتقال در کربلای 5" نخستین اثر در حوزه مدافعان سلامت در بیمارستان بقیالله الاعظم (عج) برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - وضعیت بستری کرونایی در استان هایی مانند ایلام، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کردستان، مازندران و یزد اندکی در حال صعودی شدن است، با این وجود با سرد شدن هوا در فصل پاییز و زمستان و کم شدن تهویه فضاهای سربسته، احتمال بروز موج ششم کرونا را تجربه خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: براساس آمار سازمان جهانی بهداشت تعداد افرادی که از اختلالات ناشی از سلامت روان رنج می‌برند در سالیان اخیر افزایش یافته و در دوران شیوع کرونا این آمار نیز بیشتر شده است.

خبرگزاری ایسنا

برگزیدگان ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان با برگزاری آیین پایانی معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهمن زارعی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه چین روز یکشنبه ادعا‌های مطرح شده در گزارش سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا درباره خاستگاه ویروس کرونا را رد کرد. به نوشته روزنامه «گاردین»، «وانگ ونبین» سخنگوی وزارت امور خارجه چین در بیانیه‌ای اعلام کرد، پکن مخالفت صریح خود با یافته‌های اولیه انتشار یافته در گزارش آمریکایی‌ها بیان داشته است. این دیپلمات چینی افزود: «فرقی نمی‌کند...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روند احیای گیشه جهانی سینما از بحران کرونا، به لطف رونق بازار سینمایی چین، از آنچه پیش‌تر پیش‌بینی شده بود پیشی گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخاب سبک زندگی و عادت‌های روزمره بر احتمال بروز سکته مغزی تاثیرگذار است. رژیم غذایی پرنمک، کم‌خوابی، کم تحرکی، استعمال دخانیات و الکل مهمترین عادت‌هایی هستند که فرد را مستعد سکته مغزی می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

مهم‌ترین و موثرترین درمان غیردارویی فشارخون، افزایش فعالیت‌بدنی و انجام ورزش روزانه است.