چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه کمیته امنیت اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا دستورالعمل نحوه حضور گردشگران خارجی در شرایط بیماری کرونا را اعلام و وظایف دستگاه های مختلف را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه کمک مالی 6.3 میلیون دلاری ژاپن به ایران برای ارتقای توان مقابله با کرونا امروز امضا شد.

وب‌گاه الف

دولت ژاپن به منظور نشان دادن ادامه همبستگی خود با ملت ایران در مواجهه با فوریت کووید19، تفاهمنامه کمک مالی به ارزش 6.3 میلیون دلاری را برای انجام پروژه‌ای مشترک با نمایندگی سازمان جهانی بهداشت به ایران امضا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سند اعطای این کمک مالی امروز (سه شنبه) توسط دکتر سید جعفر حسین نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، هیروتاکا ماتسئو کاردار سفارت ژاپن در ایران و با حضور دکتر جلال نائلی معاون اداره روابط بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امضا شد. در قالب این پروژه 6.3 میلیون دلاری، 6 دستگاه ام ار آی به منظور گسترش ظرفیت مقابله کشور با کووید19 خریداری...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دولت ژاپن به منظور نشان دادن ادامه همبستگی خود با ملت ایران در مواجهه با فوریت کووید19، تفاهمنامه کمک مالی به ارزش 6.3 میلیون دلاری را برای انجام پروژه‌ای مشترک با نمایندگی سازمان جهانی به جمهوری اسلامی ایران امضا کرد.

خبرگزاری ایسنا

کارشناسان اظهار داشتند: افزایش موارد ابتلای انسانی به آنفلوآنزای پرندگان در چین، نشان دهنده خطر تغییر سریع سویه هاست.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا برای رفع نگرانی والدین نسبت به تزریق واکسن کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت ژاپن به منظور نشان دادن ادامه همبستگی خود با ملت ایران در مواجهه با فوریت کووید19، تفاهمنامه کمک مالی به ارزش 6.3 میلیون دلاری را برای انجام پروژه‌ای مشترک با نمایندگی سازمان جهانی به جمهوری اسلامی ایران امضا کرد.

وب‌گاه فرارو

ستاد ملی کرونا پس از حدود 20 ماه توقف ویزای گردشگری ایران در جلسه ستاد ملی کرونا به ازسرگیری صدور ویزا رأی مثبت داد. وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز پس از جلسه‌ای که هفته گذشته با وزیران امور خارجه و بهداشت داشت، اعلام کرد که صدور ویزای گردشگری ایران از اول آبان‌ماه ازسرگرفته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیوه‌نامه نحوه حضور گردشگران خارجی در شرایط شیوع کرونا از سوی دبیرخانه کمیته امنیت اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت این بیماری با محوریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام و وظایف 10 دستگاه مرتبط تشریح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاره مصری باشگاه لیورپول بدنبال هت‌تریک در دیدار شب‌گذشته (یکشنبه) این تیم مقابل منچستریونایتد، به برترین گلزن آفریقایی تاریخ لیگ برتر انگلیس بدل شد.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر 22 شهر کشور در وضعیت قرمز، 128 شهر در وضعیت نارنجی، 215 شهر در وضعیت زرد و 83 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دستورالعمل نحوه حضور گردشگران خارجی در شرایط کرونا در ایران اعلام و ابلاغ شد. بر این اساس گردشگرانی که دو دز واکسن کرونا زده و گواهی منفی PCR داشته باشند می‌توانند ویزای گردشگری دریافت کرده و به ایران سفر کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دستورالعمل نحوه حضور گردشگران خارجی در شرایط کرونا در ایران اعلام و ابلاغ شد. بر این اساس گردشگرانی که دو دز واکسن کرونا زده و گواهی منفی PCR داشته باشند می‌توانند ویزای گردشگری دریافت کرده و به ایران سفر کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرخانه کمیته امنیت اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا دستورالعمل نحوه حضور گردشگران خارجی در شرایط بیماری کرونا را اعلام و وظایف دستگاه های مختلف را تشریح کرد.