پنج‌شنبه 5 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: تزریق انواع واکسن کرونا از جمله واکسن برکت به مردم، در تمام مراکز واکسیناسیون کشور رایگان است و مردم هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت دریافت واکسن کرونا نباید پرداخت کنند.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - دوازدهمین محموله واکسن «اسپوتنیک وی» شامل 400 هزار دز امروز چهارشنبه از سوی صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه تحویل سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

متخصص روان شناسی سلامت گفت: در واقع کیفیت زندگی و عملکرد شخصی فرد را نمی‌توان بدون توجه به معیارهای اجتماعی ارزیابی کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه در هر 40 ثانیه یک نفر در جهان بر اثر خودکشی جان خود را از دست می دهد، گفت: تأمین سلامت روان افراد و به خصوص دانشجویان به دلیل شرایط ناشی از کرونا امری است که باید جدی گرفته شود و حق دسترسی به خدمات تأمین سلامت روان برای آن ها ایجاد شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه توصیه کرد به افراد دارای نقص ایمنی، دوز اضافی واکسن کووید -19 تزریق شود، زیرا خطر ابتلا به عفونت‌های بالقوه پس از ایمن سازی استاندارد بیشتر است. گروه مشاوره راهبردی متخصصان در زمینه ایمن سازی گفت دوز اضافی باید به عنوان بخشی از سری اولیه ارائه شود، زیرا احتمال ایمنی افراد دارای نقص ایمنی با دو دوز...

وب‌گاه فرارو

افراد بالای 60 سال که با دریافت واکسن‌های سینوواک و سینوفارم به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شده اند، باید سومین دز واکسن را تزریق کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: کرونا بحث سلامت روان را به شدت مهم کرده است و به همین دلیل سلامت روان باید در دوران پس از کرونا مورد توجه جدی قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: کاهش سطح آهن موجود در خون موجب بیماری‌هایی در بدن می‌شود که باید آن را جدی بگیرید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همایش کرونا، دانشجویان و سلامت روانی، اجتماعی و معنوی صبح امروز چهارشنبه 21 مهر 1400 با حضور متخصصان مسائل اجتماعی و روان شناختی دانشجویان کشور به مدت 2 روز در سالن همایش های رفاه آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کارشناسان سازمان جهانی بهداشت (WHO) از تزریق دز سوم واکسن کروناویروس به افرادی با سیستم ایمنی ضعیف حمایت کردند.

خبرگزاری ایسنا

در 10 سال گذشته مصرف لبنیات در خانواده‌های ایرانی کاهش داشته است. به همین دلیل پژوهشگران سیاست‌گذاری غذا و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با انجام یک مطالعه، به مقایسه سیاست‌های افزایش تولید و مصرف لبنیات در ایران و جهان پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، طی حکمی شهرام صیادی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برندگی گفت: مطالعات نشان داد که واکسن برکت در نژاد و قومیت‌های مختلف کشور ایجاد حساسیت نمی‌کند و بنابر مستندات ارائه شده به وزارت بهداشت، در اواسط فاز سوم مجوز مصرف اضطراری گرفتیم و بیش از 13 میلیون دوز واکسن تولید کردیم و 8 میلیون دوز نیز تحویل وزارت بهداشت داده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دیابت را یک بیماری پیچیده و مزمن خواند و گفت: طیف وسیعی از گیاهان با خاصیت ضد دیابتی مشخص شده اند که توجیه علمی و منطقی برای استفاده از آنها در درمان دیابت وجود دارد.