پنج‌شنبه 5 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آخرین تخمین‌های سازمان جهانی بهداشت، میزان بروز سل در هر 100 هزار نفر در ایران 13 نفر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آخرین تخمین‌های سازمان جهانی بهداشت، میزان بروز سل در هر 100 هزار نفر در ایران 13 نفر است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آخرین تخمین‌های سازمان جهانی بهداشت، میزان بروز سل در هر 100 هزار نفر در ایران 13 نفر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان با تاکید بر ضرورت ایجاد سازمان ملی سالمندان گفت: هنگامی که جمعیت سالمندی با شیب تندی در حال افزایش است نیاز به سازمان ملی سالمندان در این زمینه است و باید کارشناس مسئول در ادارات متصدی امر سالمندی باشد.

وب‌گاه الف

شواهد نشان می‌دهد ایران در زمینه پزشک دچار کمبود است با این حال مقامات حوزه سلامت و درمان چندان از این امر نگران نیستند و به‌نظر می‌رسد با بعضی شواهد آماری دچار خطای محاسباتی شدند.

خبرگزاری ایسنا

درپی انتشار اخباری مبنی بر استفاده حداکثری از سوخت مایع و مازوت در برخی نیروگاه‌های کشور طی فصل زمستان، رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان به دلیل میزان سولفور بالای موجود در سوخت نفت کوره تولیدی پالایشگاه‌های کشور که منتج به تشدید آلودگی هوای کلانشهرها به‌ویژه در فصول سرد می‌شود، مخالفت خود را با مصرف سوخت نفت کوره در نیروگاه‌های برق حرارتی کشور...

وب‌گاه مشرق نیوز

اعلام نتایج بالینی تاثیر مصرف کافی ویتامین دی و مهار بیماری کرونا، تاکید بیشتری بر ضرورت مصرف کافی ویتامین «دی» دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: گروه مشاوران واکسیناسیون سازمان جهانی بهداشت (WHO)، تزریق دز سوم واکسن‌های چینی سینوفارم و سینوواک علیه کرونا را برای افراد 60 سال به بالا تایید کرد.

خبرگزاری میزان

رییس اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حذف سل تا سال 2050 یک هدف جهانی است.

وب‌گاه عصر ایران

این گروه مشاوران همچنین تاکید کردند که واکسن سوم نیز باید به افراد دارای نقص ایمنی متوسط و شدید که با هر واکسن دیگر تایید شده از سوی سازمان بهداشت جهانی واکسینه شده اند، تزریق شود.

خبرگزاری تسنیم

براساس گزارشاتی که برپایه مقالات پایگاه علمی "اسکوپوس" اعلام شده است رتبه ایران در تولید علم در حوزه طب سنتی و گیاهان دارویی یک پله صعود کرده و به رتبه چهارم دنیا رسید. چین، هند و آمریکا رتبه‌های اول تا سوم را در دنیا به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

گروه مشاوران واکسیناسیون سازمان جهانی بهداشت (WHO)، تزریق دز سوم واکسن‌های چینی سینوواک و سینوفارم علیه کرونا را برای افراد 60 سال به بالا تایید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آخرین تخمین‌های سازمان جهانی بهداشت، میزان بروز سل در ایران 13 در هر یکصد هزار نفر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محققان سازمان غذا و داروی آمریکا از توصیه خود برای تزریق دز تقویتی واکسن کووید -19 مدرنا صرف نظر کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره نظارت بر دارو و غذای آمریکا اعلام کرد: تزریق دز سوم واکسن کرونا مدرنا ضروری نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محققان اروپایی، کانادایی و ژاپنی معتقدند که مدرکی که تایید کند میزان بالاتر ویتامین D، باعث مبتلا نشدن به کرونا می‌شود و به نوعی مکمل واکسن کرونا است، وجود ندارد.