پنج‌شنبه 5 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت که 42.8درصد جمعیت کل کشور بخاطر کرونا با اضطراب و عصبانیت روبه رو بوده‌اند و این مهمترین مولفه پریشانی روانشناختی است که جمعیت کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر فرهاد طارمیان با اشاره به هفته سلامت روان در کشور و تاکید بر نابرابری ارایه خدمات بهداشت روان در جهان، گفت: به دنبال شیوع پاندمی کرونا در جهان و کشورمان ایران، اهمیت دسترسی به خدمات بهداشت روان بیش از پیش نمایان شد. وی افزود: بر همین اساس در این مدت ادارات مشاوره و سلامت روان در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آمادگی...

خبرگزاری مهر

رئیس اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت گفت: به کارشناسان خود آموزش‌های لازم را ارایه داده‌ایم تا با بازگشت دانشجویان به فضای دانشگاهی، حوزه سلامت روان مورد توجه خاص قرار بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - چهارهمین محموله واکسن روسی «اسپوتنیک وی» شامل 400 هزار دز امروز پنجشنبه با هواپیمایی ماهان به تهران ارسال شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کاهش یا فقدان‌بینایی می‌تواند تاثیرات عمده و طولانی‌مدت بر تمام جنبه‌های زندگی ازجمله فعالیت‌های شخصی روزانه، تعامل با جامعه، فرصت‌های شغلی، مدرسه و توانایی دسترسی به خدمات عمومی داشته باشد. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که سلامت چشم برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار برای جهانیان مهم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: میانگین سن افرادی که در حوادث رانندگی در ایران دچار آسیب می‌شوند، 35 سال است.

وب‌گاه عصر ایران

برای اینکه بخواهیم درباره روند بیماری نظر بدهیم باید ببینیم روزانه تعداد موارد تست‌مثبت به تفکیک استان و همچنین موارد روزانه ابتلا که به صورت سرپایی تشخیص داده می‌شود، چقدر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برگزیدگان نهایی رویداد ایده آزاد اسباب‌بازی معرفی شدند، در این دوره در میان ایده‌های نهایی، اثری باستانی از استان فارس و ایده ای نوین از کشور هندوستان، حضور داشتند.

خبرگزاری میزان

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرذه است که موارد مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا همچنان بالا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد با حمایت نخبگان و شخصیت‌های مذهبی و فرهنگی و همراهی همه مردم واکسیناسیون عمومی به نتیجه مطلوب برسد به نحوی که اکثریت جامعه واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: اگرچه توصیه‌های فراوانی در خصوص مصرف میوه‌ها وجود دارد؛ اما شاید برخی در خصوص شکل مصرف آن پرسش‌هایی داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

رییس اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت ضمن اشاره به هفته سلامت روان در کشور و تاکید بر نابرابری ارایه خدمات بهداشت روان در جهان، گفت: به دنبال شیوع پاندمی کرونا در جهان و کشورمان ایران، اهمیت دسترسی به خدمات بهداشت روان بیش از پیش نمایان شد. بر همین اساس در این مدت ادارات مشاوره و سلامت روان در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آمادگی خود را ارتقاء داده‌اند تا با حضور دوباره دانشجویان...

وب‌گاه عصر ایران

، این نتیجه‌گیری بخشی از گزارش این کمیته درباره افرادی است که در اولویت دریافت دز سوم هستند. پژوهش‌های موسسه جهانی بهداشت تا زمان حاضر تزریق دوز تکمیلی را برای همه افراد توصیه نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محققان در تازه‌ترین یافته‌های خود راز این را که چرا برخی از افراد زیاد غذا می‌خورند، فاش کردند.