دوشنبه 18 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کریم بنزما، ستاره فرانسوی دنیای فوتبال به حمایت از مردم فلسطین پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت در گفتگو با الجزیره گفت که «به محض بازشدن گذرگاه رفح، کمک‌های فوری پزشکی را به غزه ارسال خواهیم کرد».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی کاروانی از کامیون های حامل فلسطینیان که در حال خروج از غزه بودند را بمباران کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بمب‌افکن های رژیم صهیونیستی با بمباران کاروانی از کامیون های حامل فلسطینیان در حال خروج از غزه، 70 نفر از آنها را شهید و بیش از 200 نفر دیگر را مجروح کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: مستندات مطالعات علمی محققان نشان می‌دهد که سبک زندگی بی‌تحرک ممکن است منجر به افزایش بیماری‌های قلبی - عروقی و کوتاه‌تر شدن طول عمر شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان بهداشت جهانی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه و نیز تهدید کادر درمان و تعیین ضرب‌الاجل برای خروج از محل ارائه خدمت را محکوم کرد.

وب‌گاه فرارو

در افراد 60 سال یا بیشتر، میزان کاهش خطر مرگ کمتر از افراد کمتر از 60 سال بود. در افراد مسن‌تر، 42 درصد کاهش خطر در افرادی که بین 6 هزار تا 10 هزار قدم در روز راه می‌رفتند مشاهده شد، در حالی که در بزرگسالان جوانی که بین 7 هزار تا 13 هزار قدم در روز راه می‌رفتند، 49 درصد کاهش خطر مشاهده شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان جهانی بهداشت در هشتمین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین، درخواست کرد تا این رژیم فوراً دستور تخلیه بیش از یک میلیون نفر از ساکنان شمال وادی غزه را لغو کند؛ براساس اعلام WHO نیمی از جمعیت غزه زیر 18 سال سن دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بنابر آمار جهانی «ورلداُمتر»، مجموع مبتلایان به کرونا (کووید19) در کشورهای مختلف به بیش از 696 میلیون و 594 هزار و 621 نفر رسیده و تاکنون مرگ شش میلیون و 925 هزار و 998 بیمار تأیید شده است.

خبرگزاری تسنیم

محاسبات نشان می‌دهد که پیشگیری از هاری سالانه 1280 میلیارد تومان هزینه به کشورمان تحمیل می‌کند و این در حالیست که 70 درصد موارد سگ‌گزیدگی توسط سگ‌های صاحب‌دار بوده است!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با هر 500 تا 1000 قدم اضافی که راه می‌روید، خطر مرگ به هر دلیل یا مرگ بر اثر بیماری قلبی و عروقی به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بشار اسد در دیدار با امیرعبداللهیان تاکید کرد که باید تلاش کنیم تا از استمرار جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه جلوگیری شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آلمان از حمایت این کشور از آتش‌بس و ایجاد کریدور امن بشردوستانه در غزه خودداری کرد و گفت که اسرائیل حق دفاع از خود را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت گفت، با جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها، سلامت مردم غزه به خطر افتاده که این جنایات از کرونا وحشتناک‌تر است و البته مستکبرین در دوران کرونا هم ما را تحریم کردند که در تاریخ ثبت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بنابر آمار جهانی «ورلداُمتر»، مجموع مبتلایان به کرونا (کووید19) در کشورهای مختلف به بیش از 696 میلیون و 491 هزار و 670 نفر رسیده و تاکنون مرگ شش میلیون و 925 هزار و 484 بیمار تأیید شده است.