دوشنبه 18 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد درباره عواقب فاجعه انسانی در فلسطین اشغالی توسط رژیم اشغالگر قدس، هشدار داد و تاکید کرد: سیستم درمانی غزه در آستانه فروپاشی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد درباره عواقب فاجعه انسانی در فلسطین اشغالی توسط رژیم اشغالگر قدس، هشدار داد. متن نامه بهرام عین اللهی به آنتونیو گوترش به این شرح است: جناب آقای گوترشدبیرکل محترم سازمان ملل متحد با سلام و احترام؛ استحضار دارید که طی روز‌های اخیر، شاهد فاجعه انسانی و وقایعی دردناک در منطقه فلسطین...

وب‌گاه گسترش

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که جان 3500 بیمار در غزه به دلیل محاصره این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی و عدم ورود دارو و تجهیزات پزشکی در خطر است. سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که جان 3500 بیمار در غزه به دلیل محاصره این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی و عدم ورود دارو و تجهیزات پزشکی در خطر است.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که با اتمام قریب‌الوقوع آب غزه، جان بیش از 3500 بیمار در 35 بیمارستان این منطقه در معرض خطر جدی قرار دارد. این نهاد سازمان ملل خواستار آزادسازی مسیر ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که جان 3500 بیمار در غزه به دلیل محاصره این باریکه از سوی اسرائیل در خطر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایطی که گزارش‌های متعدد از وضعیت وخیم انسانی در بیمارستان‌های غزه حکایت دارند «دنی یاتوم»، رئیس اسبق سازمان جاسوسی موساد گفته «بیمارستان الشفا» در غزه بایستی تخریب شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که با اتمام قریب‌الوقوع آب غزه، جان بیش از 3500 بیمار در 35 بیمارستان این منطقه در معرض خطر جدی قرار دارد. این نهاد سازمان ملل خواستار آزادسازی مسیر ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در نامه‌ای به وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی با اشاره به فاجعه انسانی در فلسطین اشغالی، خواستار یاری رسانی به آسیب دیدگان این وقایع در چارچوب جمعیت هلال احمر و سازمان‌های بین المللی شد.

وب‌گاه فرارو

سرطان پوست یکی از شایع‌ترین انواع این سرطان در جهان است و دو نوع سرطان پوست وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که «ملانوما» دیگر شایع‌ترین دلیل مرگ‌ومیر ناشی از سرطان پوست نیست و به گفته متخصصان، «سرطان پوست غیرملانوما» (NMSC) که معمولا تصور می‌شود اهمیت کمتری دارد، دلیل بیشتر مرگ‌ومیرهای ناشی از سرطان پوست در سراسر جهان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: سازمان جهانی بهداشت از وزرای بهداشت کشورها خواسته است تاسیس یک انتقال خون ملی برپایه اهداکنندگان داوطلب را در برنامه نظام سلامت خود قرار دهند در حالی که این الگو سالها است در ایران پیاده‌سازی و اجرا شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - محبوبه یارمحمدی؛ مریم دختر بیست و چهار ساله‌ای است که سختی زندگی چهره زنی سی و هفت هشت ساله را در صورتش نمایان کرده است. او در شهری که آفتابش به زمین مهربانتر می‌تابد و زمینش جدی‌تر با مردمان برخورد می‌کند با خانواده اش روزگار می‌گذراند. پدرش کشاورز بود. وقتی از زمین کشاورزیشان برمی گشت، درد‌هایی در پا و دست هایش جولان می‌داد. تقریبا این درد‌ها جز جدانشدنی...

خبرگزاری تسنیم

غذای ناایمن حاوی باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها یا مواد شیمیایی مضر هر ساله تقریباً 600 میلیون نفر را بیمار می‌کند و منجر به مرگ 420 هزار نفر می‌شود.