جمعه 15 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباداله سالک مقدم افزود: سازمان انتقال خون ایران در سال 1353 تاسیس شده و از ابتدای فعالیت سازمان تا به حال اهدای خون پولی هیچ وقت وجود نداشته و حتی در سال 1386 اهدای خون جایگزین را به صفر رسانده است. وی با بیان اینکه تمامی اهدای خون در سازمان به صورت داوطلبانه بوده و نخستین قدم در تامین خون سالم است، اظهار داشت: در این راستا ایران یکی از 10 کشور...

وب‌گاه فرارو

برای مقابله با بیماری چاقی راه‌های درمان ساده‌ای وجود دارد که اثرگذاری آن به اراده فرد بستگی دارد و گاهی برای درمان آن ممکن است ماه‌های طولانی زندگی خود را درگیر برنامه‌های غذایی مختلف کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که سوخت مورد نیاز این آژانس در غزه عصر امروز چهارشنبه به پایان خواهد رسید و این مساله باعث می‌شود که عملیات کمک‌رسانی بین نیازمندان در این باریکه متوقف شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات بیشتری از چاقی استاندارد یا همان توده بدنی به دست بیاورید تا برنامه بهتری برای رژیم غذایی خود بچینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات بیشتری از چاقی استاندارد یا همان توده بدنی به دست بیاورید تا برنامه بهتری برای رژیم غذایی خود بچینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران گفت: میزان جذب سرب وارد شده به بدن در کودکان چهار تا پنج برابر بیشتر از بزرگسالان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران گفت: میزان جذب سرب وارد شده به بدن در کودکان چهار تا پنج برابر بیشتر از بزرگسالان است.

خبرگزاری تسنیم

اجتماع بزرگ دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران با حضور 600 نفر از دانشجویان بین الملل در حمایت از مردم مظلوم غزه روز گذشته در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این اجتماع، دانشجویان بین الملل در محکومیت از اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه فلسطین وغزه، ابراز خشم و نفرت خود را از این حرکات وحشیانه اعلام کردند. پیش از قرائت قرآن، این مراسم با سر دادن شعار‌هایی از جمله مرگ بر رژیم صهیونیستی، الموت لاسرائیل، زنده باد غزه، free free palestine و... توسط دانشجویان آغاز شد. تلاش...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بستری رایگان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان‌های دولتی را پیشنهاد کرده‌ایم و به زودی به تصویب می‌رسد، از قرار گرفتن خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌ها خبر داد.

وب‌گاه فرارو

این نکته ثابت‌شده که مشکلات سلامت روان تا حد زیادی ریشه در تفاوت‌های فیزیکی در مغز، ژن‌ها و تفاوت در تجربیات زندگی ما دارد، اما آنچه می‌خورید و نحوه استفاده بدن از مواد مغذی موجود در غذا و همچنین برخی فعالیت‌ها نیز برای سلامت روان اهمیت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واکسن آنفلوآنزا شما را نسبت به تمام سرماخوردگی‌ها مقاوم نمی‌کند و در مورد سرماخوردگی و سرفه‌های شدید یا ناراحتی معده و اسهالی که توسط باکتری یا ویروس ایجاد شده باشد، تأثیری ندارد و این واکسن نمی‌تواند شما را در مقابل آن‌ها محافظت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: میزان جذب سرب وارد شده به بدن در کودکان چهار تا پنج برابر بیشتر از بزرگسالان است.