دوشنبه 18 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت بهداشت فلسطین از هشدار اسرائیل برای تخلیه 24 بیمارستان ازجمله بیمارستان «الشفاء» در نوار غزه خبر داد. وزارت بهداشت فلسطین از هشدار اسرائیل برای تخلیه 24 بیمارستان ازجمله بیمارستان «الشفاء» در نوار غزه خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز اعلام کرد که در حملات 13 روز اخیر اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه دستکم 3785 نفر شهید شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهان در شوک بیمارستان المعمدانی فرو رفته است؛ در ادامه جنایات و حملات صهیونیست ها به نوار غزه که پس از عملیات طوفان الاقصی آغاز شد و همچنان ادامه دارد، سه شنبه شب 25 مهر ماه /17 اکتبر شاهد حمله این رژیم به بیمارستان المعمدانی در غزه بودیم. حملات وحشیانه ای که به شهادت و مجروح شدن بیش از یک‌هزار نفر منجر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دولت ها به بمباران بیمارستان غزه واکنش نشان دادند و این فاجعه را غیر انسانی خواندند در ادامه برای اطلاع از جزئیات واکنش هر کشور به بمباران بیمارستان غزه با ما همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

تعداد زیادی از اعضای کادر درمان شامل پزشکان، پرستاران و متخصصان ایرانی ساعت 10 امروز چهارشنبه 26 مهرماه با تجمع در میدان فلسطین تهران جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون اروپا خواستار روشن شدن حقایق در مورد جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع آمریکایی می‌گویند بمبی که با آن بیمارستان المعمدانی در غزه مورد حمله قرار گرفت، بمب آمریکایی و از نوع MK-84 بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، فلسطینیان ساکن کرانه باختری طی فراخوان‌هایی خواستار اعتصاب سراسری در این منطقه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به بمباران بیمارستان در غزه گفت: بمباران بیمارستانی که کودکان، زنان و افراد بی‌گناه و غیرنظامی در آنجا حضور داشتند، مصداق بارز جنایت غیر انسانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیر عبداللهیان در فرودگاه جده عربستان گفت: جنایتی که در حمله رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه صورت گرفت، برای مسلمانان و هر انسان دارای وجدان آگاه در جهان غیر قابل تحمل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، گروهی از مردم تهران روبروی سفارت فرانسه تجمع کردند.

وب‌گاه گسترش

نماینده سازمان جهانی بهداشت در کرانه باختری و نوار غزه گفت: «این حمله از نظر وسعت بی‌سابقه است. ما شاهد تداوم حملات به مراقبت‌های بهداشتی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هستیم.» ریچارد پپرکورن، نماینده سازمان جهانی بهداشت در کرانه باختری و نوار غزه گفت: «این حمله از نظر وسعت بی‌سابقه است. ما شاهد تداوم حملات به مراقبت‌های بهداشتی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هستیم.» پپرکورن افزود: تاکنون...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار دبیرکل سازمان ملل خاطرنشان کرد که سازمان ملل به تعامل با طرف ها و کشورهای دارای نفوذ برای شناسایی راه حل های فوری دسترسی بشردوستانه به غزه ادامه خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق داده‌های به‌روزشده در جدول جهانی ورلداُمتر، کرونا در روز گذشته 3722 ابتلای جدید داشته و جان 13 بیمار را گرفته است.