دوشنبه 18 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

اجتماع بزرگ دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران با حضور 600 نفر از دانشجویان بین الملل در حمایت از مردم مظلوم غزه روز گذشته در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این اجتماع، دانشجویان بین الملل در محکومیت از اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه فلسطین وغزه، ابراز خشم و نفرت خود را از این حرکات وحشیانه اعلام کردند. پیش از قرائت قرآن، این مراسم با سر دادن شعار‌هایی از جمله مرگ بر رژیم صهیونیستی، الموت لاسرائیل، زنده باد غزه، free free palestine و... توسط دانشجویان آغاز شد. تلاش...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بستری رایگان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان‌های دولتی را پیشنهاد کرده‌ایم و به زودی به تصویب می‌رسد، از قرار گرفتن خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌ها خبر داد.

وب‌گاه فرارو

این نکته ثابت‌شده که مشکلات سلامت روان تا حد زیادی ریشه در تفاوت‌های فیزیکی در مغز، ژن‌ها و تفاوت در تجربیات زندگی ما دارد، اما آنچه می‌خورید و نحوه استفاده بدن از مواد مغذی موجود در غذا و همچنین برخی فعالیت‌ها نیز برای سلامت روان اهمیت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واکسن آنفلوآنزا شما را نسبت به تمام سرماخوردگی‌ها مقاوم نمی‌کند و در مورد سرماخوردگی و سرفه‌های شدید یا ناراحتی معده و اسهالی که توسط باکتری یا ویروس ایجاد شده باشد، تأثیری ندارد و این واکسن نمی‌تواند شما را در مقابل آن‌ها محافظت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: میزان جذب سرب وارد شده به بدن در کودکان چهار تا پنج برابر بیشتر از بزرگسالان است.

وب‌گاه عصر ایران

این در حالی است که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه طی ساعات گذشته به شدت ادامه داشته و ده‌ها فلسطینی در این حملات شهید و زخمی شدند.

وب‌گاه فرارو

براساس یک مطالعه جدید، مصرف دو وعده گوشت قرمز در هفته می‌تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی با محکومیت وقایع اخیر در غزه، افزود: برخی سازمان‌های بین المللی در این زمینه سکوت کرده اند و سکوت آن‌ها نشان دهنده ناکارآمدی است. در این زمینه انتظار می‌رود که سازمان جهانی بهداشت در موضوع سلامت مردم غزه و فلسطین کوتاهی نکند و امکانات و تجهیزات لازم دارویی و درمانی را به این مناطق ارسال کند. وی با اشاره به تحریم‌های گسترده آمریکا...

وب‌گاه فرارو

شیوع دیابت خصوصا دیابت نوع 2 به طور گسترده‌ای در دنیا رو به افزایش است و بنا بر پیش‌بینی سازمان جهانی بهداشت، تا سال 2030 هفتمین علت مرگ و میر در دنیا، دیابت خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ایالات متحده از تحویل یک کاروان شامل 20 کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه برای غیرنظامیان غزه از طریق گذرگاه رفح مصر استقبال می‌کند. بلینکن در این بیانیه با اتخاذ موضعی عوام فریبانه ادعا کرد که بازگشایی رفح به دنبال چند روز تعامل دیپلماتیک «جامع» توسط ایالات متحده...

وب‌گاه فرارو

در مطالعه‌ای که اخیرا در نشریه Nature Mental Health منتشر شده است، تیمی از محققان بین‌المللی از دانشگاه‌های کمبریج و فودان به ترکیب عوامل مداخله‌گر مانند سبک زندگی، ژنتیک، ساختار مغز و سیستم‌های متابولیک و ایمنی پرداخته‌اند تا مکانیزم‌های زمینه‌ای مرتبط با افسردگی را توضیح دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سی‌ان‌ان خبرگزاری آمریکایی اعلام کرد که گذرگاه «رفح» امروز هم باز نخواهد شد. سی‌ان‌ان خبرگزاری آمریکایی اعلام کرد که گذرگاه «رفح» امروز هم باز نخواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، علی‌رغم وعده دولت مصر برای بازگشایی گذرگاه «مصر» برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که این گذرگاه همچنان بسته خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، در مراسم تقدیر از فعالان نظام بهداشت کشور که در مرکز همایش‌های بین‌المللی اجلاس سران تهران برگزار شد، با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی در دورترین و صعب العبورترین نقاط کشور به مردم، گفت: نیرو‌های بهداشتی از مردم و برای مردم هستند و در بحران‌های مختلف، آخرین افرادی هستند که از روستا‌ها خارج می‌شوند که این رفتار نشان دهنده فداکاری...